دوگانه پایداری – لاریجانی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۷
    کد خبر :621851

روزنامه ایران زیر عنوان دوگانه پایداری – لاریجانی؛ چالش وحدت اصولگرایان نوشت: برخلاف انتظار در جریان سیاسی که سال‌ها برای خود داستان وحدت حداکثری روایت کرده، هر روز بر تعداد و عمق شکاف‌ها افزوده می‌شود. دوگانه لاریجانی- پایداری یکی از همین شکاف‌ها است که حالا در ماه‌های نزدیک به انتخابات به علنی‌ترین وجهی خود را بروز داده است.

 

اگرچه در واقعیت امر باید آن را دوگانه‌ای میان میانه‌روی و تندروی ارزیابی کرد که طبیعی است نتوانند با یکدیگر سر سازگاری داشته باشند.

 

با این حال قابل انکار نیست که مجادله کلامی روزهای گذشته نصرالله پژمانفر و برخی دیگر از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری با علی لاریجانی بود که توجه‌ها را به این خط اختلاف جلب کرد. صحنه‌ای که پژمانفر در فریادهای خود به بهانه اعتراض به نحوه مدیریت مجلس، شیوه لاریجانی را دیکتاتوری خواند و او را به دلیل حمایتش از سیاست‌های دولت شماتت کرد و البته از سوی رئیس مجلس اینگونه پاسخ گرفت که عادت کردید با فریاد کارتان را جلو ببرید… دیکتاتور شما هستید که این بساط را در کشور به راه انداختید. ماجرایی که برخی ناظران آن را استفاده جریان پایداری برای استفاده از فرصت جلسه علنی مجلس در جهت اهداف انتخاباتی مطرح کردن خود و تخریب رقیب ارزیابی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید