دورخیز علی هاشمی برای کسب سهمیه وزنه‌برداری در المپیک

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۹
    کد خبر :663708

دارنده دو مدال طلای وزنه‌برداری قهرمانی جهان معتقد است روند خوبی را آغاز کرده تا بتواند به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یابد.

 

اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران از روز ۱۸ آذرماه در کمپ تیمهای ملی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی تا روز ۲۷ آذرماه ادامه داشت. اردویی که وزنه برداران دعوت شده طی تمرینات ویژه خود را برای حضور در میادین گزینشی المپیک آماده کردند و حالا هم باید برخی از آنها از روز ۲۹ آذرماه تا ۳ دی در شهر دوحه در مسابقات قطر کاپ به روی تخته بروند.

 

بی تردید یکی از اردونشینان پر امید اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران، علی هاشمی است. این وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم با کارنامه قابل قبول بین المللی، عزم خود را جزم کرده تا بتواند با کسب سهمیه المپیک در این آوردگاه بزرگ جهانی به میدان برود.

 

به گزارش مهر،در همین راستا علی هاشمی پس از پایان اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: به رغم عدم حضور در رقابتهای لیگ برتر توانستم با حضور در تمرینات اردوی تیم ملی به شرایط خوبی دست یابم. هدف گذاری من حضوری موفق در میادین پیش رو است که می توانم طبق برنامه پیش بروم و به اهدافم برسم.

 

وی در واکنش به این موضوع که اهالی وزنه برداری او را یکی از شانس‌های اصلی راهیابی به المپیک می دانند، گفت: تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم. هرچند که به عنوان یکی از نفرات برتر دسته ۱۰۹ کیلوگرم جهان از شانس بالایی برخوردارم. شرایط لازم برای کسب سهمیه را دارم، اما باید بدون توجه به مسایل و حواشی به راهم ادامه دهم و به هدف اصلی‌ام فکر کنم.

 

هاشمی در پایان در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود نیز گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ تایلند وزنه شرکت کنم. البته مصدومیت دستم تا حدی بهبود یافته اما همچنان با مصدومیت قبلی مشکل دارم. البته برای رسیدن به المپیک حاضرم هر سختی و دردی را تحمل کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید