دنی آلوز: انتقادات باعث پخته‌تر شدن نیمار می‌شود/ به او گفتم یک جای کار می‌لنگد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :369332

دنی آلوز معتقد است اظهار‌نظرهای منفی که در مورد نیمار می‌شود، باعث قویتر شدن او می‌شود.

نیمار به خاطر حرکات اغراق‌آمیزی که در جام جهانی 2018 روسیه در تیم ملی فوتبال برزیل داشت، باعث شد تا انتقادات زیادی از وی شود. ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم پس از جام جهانی قول داد که در رفتار خود تجدید نظر کند، اما تأکید کرد که در جام جهانی 2018 خطاهای زیادی روی او صورت گرفت و اغراقی در این بین نکرده است.

دنی آلوز هم در حمایت از هم‌تیمی‌ خود در تیم ملی فوتبال برزیل و پاری‌سن‌ژرمن گفت: در زندگی، گاهی اتفاقاتی می‌افتد که باعث پخته‌تر شدن شما می‌شود و شما را به این درک می‌رساند که باید به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیشرفت کنید. من زیاد با نیمار صحبت کرده‌ام. به اعتقاد من، او اکنون بازیکن باتجربه‌تری است و انتقاداتی که به وی در جریان جام جهانی شد، باعث خواهد شد تا او بازیکن پخته‌تری به لحاظ رفتاری شود.

مدافع پاری‌سن‌‌ژرمن در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: باید کودک دورن را کنار بگذارید و مرد شوید و وقتی مرد شدید تصمیمات و رفتارهای شما نیز پخته‌تر می‌شود. به نیمار گفتم که اگر همه از تو انتقاد می‌کنند و این حرف تنها یکی، دو نفر نبود، بدان که یک جای کار می‌لنگد. همه ما ایرادهایی داریم اما نباید روی ایرادهای یک نفر تمرکز کنیم. در زندگی باید سعی کنیم به تکامل برسیم چون همه ما باهوش هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید