جدایی نیمار و وراتی از پاری‌سن‌ژرمن

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
    کد خبر :1014159
جدایی نیمار و وراتی از پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی جدید PSG به دو ستاره باسابقه این تیم اجازه داد که برای خود تیم‌های جدیدی پیدا کنند.

به نقل از سان، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به نیمار و چند بازیکن دیگرش از جمله هافبک ایتالیایی تیم مارکو وراتی گفته است که می‌توانند در تابستان امسال پارک دو پرنس را ترک کنند.

ظاهراً پس از آنکه نیمار از پاریسی‌ها درخواست جدایی کرد تا راهی برای بازگشتش به بارسلونا پیدا کند، انریکه سرمربی سابق او در بارسا به این مهاجم برزیلی اجازه رفتن داده است؛ البته این در حالی است که باشگاه برای فروش او قیمتی در حدود 150 میلیون یورو تعیین کرده که در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد تیمی به جز باشگاه‌های متمول عربستان سعودی حاضر به پرداختش شوند.

انریکه با وجود اینکه در دوران مربیگری‌اش در بارسلونا نیمار را به مهره‌ای کلیدی برای این تیم تبدیل کرد، اکنون خیلی روی او حساب نمی‌کند. این شرایط اما در مورد وراتی هم صدق می‌کند، هافبک ایتالیایی که تقریباً تمام دوران حضورش در سطح اول فوتبال اروپا را در پاریس سپری کرده است. در واقع طبق گزارش رادیو مونت‌کارلو، انریکه نه تنها مانع جدایی این بازیکنان نمی‌شود بلکه حتی در راستای برنامه باشگاه برای فشار آوردن به آنها برای جدایی عمل می‌کند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های فرانسوی از رناتو سانچس، اوگو اوکیتیکه، خوان برنات و لئاندرو پاردس به‌عنوان دیگر بازیکنان خط خورده از برنامه‌های انریکه نام برده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید