دنبال مبارزه با «پتریاشویلی» بودم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰
    کد خبر :507732
پرویز هادی

آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: خیلی دوست داشتم در جام دانکلوف بلغارستان با قهرمان گرجستانی مبارزه کنم.

پرویز هادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه سطح تورنمنت بین المللی دانکلوف بلغارستان بسیار بالا بود، اظهار داشت: حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی در کنار اردوهای آماده سازی تأثیر فراوانی در پیشرفت فنی و جسمی کشتی گیران دارد. به همین دلیل حضور در جام دانکلوف برای من بسیار مثبت و مطلوب بود که خوشبختانه توانستم با کسب مدال طلا این تورنمنت را به پایان برسانم.

وی افزود: سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و من رقبای خوب و توانمندی داشتم. خیلی دنبال کشتی با پتریاشویلی گرجستانی بودم که او در نهایت به فینال نرسید و کارش را در این تورنمنت به پایان نرساند. البته آزادکار اوکراینی که توانسته بود پتریاشویلی را شکست دهد در فینال با من روبرو شد که توانستم او را مغلوب کنم. به هر حال رویارویی با این حریف نامدار گرجستانی در دانکلوف میسر نشد.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: در سنگین وزن مدعیان بزرگ و نامداری حضور دارند که به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را نسبت به دیگری برتر دانست. همه خوب و توانمند هستند و برای گذشتن از سد هر کدام از آنها باید برنامه ریزی و تلاش فراوانی کرد.

هادی در پایان خاطر نشان کرد: بلافاصله بعد از یک استراحت کوتاه پس از جام دانکلوف به اردوی تیم ملی بازگشتم و تمریناتم را دوباره استارت زدم. خوشبختانه روند انتخاب ریاست فدراسیون کشتی هم در حال انجام است که امیدوارم این آرامش حفظ شود و سرانجام برگزاری مجمع عمومی برای معرفی رئیس فدراسیون به نفع کشتی باشد. ما رقابتهای جهانی و المپیک را در پیش داریم که به یک چشم بر هم زدن فرا خواهد رسید. در نتیجه باید از زمان پیش رو به بهترین شکل استفاده و بهترین نتایج را در این میادین کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید