دلیل کم کاری بازیگر محبوب از زبان خودش

    کد خبر :381369

بازیگر سریال شهرزاد گفت: بعد از سریال شهرزاد کمی سخت گیر تر شدم چون مردم از من خواستند در هر کاری بازی نکنم. فعالیت کمی در تئاتر داشتم و هم اکنون هم در حال مطالعه چندین فیلمنامه هستم تا به امید خدا در نیمه دوم سال سر کار بروم.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سریال شهرزاد در خصوص پیشنهادات کم سینمایی به خود گفت: کلاً پیشنهادات سینمای زیادی ندارم. با اینکه به شدت در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعال بوده ام اما نمی دانم چرا کارگردانان سینما من را نمی خواهند.

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از سریال شهرزاد کمی سخت گیر تر شدم چون مردم از من خواستند در هر کاری بازی نکنم. فعالیت کمی در تئاتر داشتم و هم اکنون هم در حال مطالعه چندین فیلمنامه هستم تا به امید خدا در نیمه دوم سال سر کار بروم.

بازیگر سریال “شب دهم” درباره ریسک انتخاب کم توسط یک بازیگر و خطر فراموش شدن از ذهن مخاطبان اذعان کرد: در ابتدا این را بگویم که من گفته بودم که می‌خواهم وسواس بیشتری در انتخاب آثار داشته باشم اما عملاً بعد از شهرزاد پیشنهادات نیز خیلی کم بود زیرا تولیدات کم شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: من شاید در انتخاب‌هایم سخت گیر باشم اما آنطور نیست که نخواهم بازی کنم. بازیگر از بیکاری خسته می‌شود و من هم اگر واقعاً پیشنهاد خوبی داشته باشم قطعاً آن را قبول می‌کنم اما متاسفانه تا امروز این اتفاق برای من نیفتاده است.

فلاحی پور از دلتنگی خود برای سریال شهرزاد خبر داد و افزود: همه بچه‌هایی که در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداختند دلتنگ کار هستند. همه دلتنگ شهرزاد هستیم اما بالاخره هر کاری یک روز به اتمام می رسد. شهرزاد خاطرات بسیار خوبی برای همه ما داشت که بدون شک هیچکدام آنها را فراموش نمی کنیم.

وی با اشاره به موفقیت های سریال شهرزاد۳ تاکید کرد: از نظر من شهرزاد ۳ از لحاظ قصه و ریتم بسیار بهتر از فصل دوم شده بود و همین عاملی بود تا این سریال هم از نگاه مخاطبان و هم از دیدگاه جشنی مثل جشن حافظ مورد قبول واقع شود و حالا هم می‌بینیم که این سریال در ۱۰ رشته نامزد کسب جایزه جشن حافظ شده است. از طرفی آنچه شهرزاد را به اینجا رسانده حاصل زحمت گروه بزرگی از کارگردان و بازیگران تا تمامی عوامل پشت صحنه این اثر است.

بازیگر سریال “کهنه سرباز” درباره فعالیت‌های یک بازیگر در دوران کم کاری اذعان کرد: به نظر من بازیگر خوب باید همیشه کتاب بخواند. من به شخصه در زمان هایی که پیشنهاد کم است و یا مشغول پروژه ای نیستم سعی می کنم فیلم ببینیم، فیلمنامه و نمایشنامه و کتاب بخوانم و با مطالعه اتفاقات سینمایی روز دنیا خودم را به روز نگه دارم و به نوعی سالم زندگی کنم.

فلاحی پور در همین راستا خاطرنشان کرد: از طرفی در دوران کم کاری ورزش می تواند یکی از مهمترین عواملی باشد که بازیگر را سر پا نگه دارد. آنچه بازیگر را در دوران کم کاری روی فرم نگه می دارد اشتیاق به دانستن و علم و همچنین زندگی سالم و ورزش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید