دفاع سخنگوی پلیس از بانک قوامین

    کد خبر :51507

سخنگوی نیروی انتظامی با رد شایعات اخیر درباره بانک قوامین، گفت: گزارش‌های اخیر نیز نشان ‌می‌دهد که عملکرد این بانک رو به پیشرفت بود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به انتشار برخی شایعات مبنی بر بروز برخی مشکلات مالی در بانک قوامین اظهار داشت: این شایعات به هیچ وجه صحت نداشته و کذب محض است.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: بانک قوامین با قدرت و تحت نظارت کامل بانک مرکزی و طبق روال عادی و معمول خود در حال ارائه خدمات پولی و بانکی است.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های اخیر نیز نشان ‌می‌دهد که عملکرد این بانک رو به پیشرفت بود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

منتظرالمهدی برخی ادعاهای مطرح شده بعضی‌ها را در یکی دو ماه اخیر جنگ زرگری نامید.

به گزارش خبرنگار تسنیم، بانک قوامین، بانکی وابسته به نیروی انتطامی است که با هدف کمک به افزایش توان معیشتی و مالی کارکنان ناجا با نام صندوق قرض‌الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع کرد و در پایان دهه هفتاد به مؤسسه پس‌انداز و قرض‌الحسنه قوامین تغییر نام یافت و فعالیت خود را عمومی کرد.

گفته می‌شود این بانک در سال مالی 1391 با درآمدی بالغ بر 48 هزار میلیارد ریال در رتبه بیست و چهار در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی و هفتمین بانک کشور قرار گرفت ولی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری از عملکرد این بانک در جریان مناظرات انتخاباتی انتقاد کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید