دست پخت جدید تک آرت؛ پورشه پانامرا اسپرت

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۲۷
    کد خبر :807034

تک آرت را می‌توان از تیونرهای مطرح دانست که تاکنون توانسته خودروهای جذابی را اسپرت سازد و در این بین باید به پورشه پانامرا اسپرت اشاره داشت. دست پخت جدید کمپانی که ویژگی‌های ظاهری فوق العاده دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–نخستین بخش این برنامه، اعمال تغییر نرم‌­افزاری بر پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 4 لیتری حاضر در سینه نسخه­‌های GTS و توربو S از پورشه پانامرا اسپرت‌توریسمو است.

قدرت و حداکثر گشتاور تولید شده از پیشرانه پانامرا GTS با 180 و 150 واحد افزایش، به ترتیب به 660 اسب­‌بخار و 770 نیوتن‌متر رسیده است. این ارقام در پانامرا توربو S نیز به ترتیب 88 و 130 واحد افزایش یافته و 709 اسب­ بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور را در اختیار این خودروی آلمانی قرار داده است.

به لطف قطعات نصب شده روی هلالی گلگیر، عرض بدنه پانامرا در بخش جلو و عقب بدنه به ترتیب 50 و 80 میلی‌متر افزایش یافته است. ورودی­‌های بزرگتر جریان هوا روی سپر جلو هم علاوه بر جلوه ظاهری، انتقال بهتر جریان هوا برای کاهش دمای ترمزها را در پی داشته است.

کاپوت فیبرکربنی با لبه برآمده و مسیر انتقال هوا، باله عقب، دیفیوزر عقب، خروجی­‌های تیتانیومی اگزوز با روکش فیبرکربن به همراه مجموعه­‌ا‌ی از رینگ‌های 21 و 22 اینچی قابل سفارش برای این خودرو، مهمترین تغییرات درنظر گرفته شده برای تغییر پورشه پانامرا در قالب برنامه Grand GT است.

طیف گسترده­‌ای از پوشش‌های چرم و آلکانترا با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با دوخت متضاد، برای تزئین فضای کابین این خودرو پیشنهاد شده ضمن‌­اینکه کفپوش­‌های سفارشی، تریم فیبرکربن و لوگوی حک شده تک‌­آرت روی پوشش داخلی درها و کفپوش‌­ها از دیگر موارد قابل توجه در فضای داخلی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید