دستگیری سارق کابل های برق در شاهرود

    کد خبر :987752
دستگیری ۲۰۴ متهم جرایم اقتصادی

 سرهنگ علی کریمی ضمن بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی سارق سیم و کابل هوایی در شاهرود به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر انجام سرقت سیم و کابل برق موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه پلیس طی تحقیقات خود موفق به دریافت سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها شد، افزود: سرنخ‌ها حاکی از وجود سارق حرفه‌ای غیر بومی که از استان‌های شمالی برای انجام سرقت به شاهرود سفر می‌کرد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این متهم ۴۴ ساله طی عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق با پراید از استان محل سکونت خود در یکی از شهرهای شمالی شب هنگام وارد شاهرود می‌شد و بعد از انجام سرقت باز می‌گشت.

کریمی ضمن بیان اینکه سارق اموال مسروقه را در محل زادگاه خود به مال‌خر می‌فروخت، تصریح کرد: این متهم حرفه‌ای و سابقه دار انگیزه اصلی خود را از انجام این سرقت‌ها تهیه مواد مخدر صنعتی عنوان کرده است.

وی ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به انجام ۳۲ فقره سرقت نیز اعتراف کرده است، افزود: با انجام تحقیقات لازم پرونده تکمیل و در نهایت متهم فوق به مراجع قضائی معرفی شده است.

مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید