رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

دستگیری زوج قاچاقچی با ۳۷ کیلوگرم هروئین

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳
    کد خبر :532999
دستگیری زوج قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر، گفت: این متهمان به همراه ۳۷ کیلوگرم هروئین دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران، در خصوص فعالیت یک زوج قاچاقچی در محدوده‌های غرب تهران و استان تهران، تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات فنی و تخصصی انجام شده از سوی مأموران این یگان مشخص شد که مردی به نام حسن ۴۷ ساله به همراه همسر ۴۰ ساله اش، ضمن قاچاق ۳۷ کیلوگرم هروئین به شهر تهران، اقدام به توزیع این مواد در محدوده‌های غرب، جنوب غرب تهران و استان تهران می‌کند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی هر ۲ زوج قاچاقچی و مخفیگاه آنها شناسایی و پس از هماهنگی از سوی مرجع قضائی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران، طی یک عملیات مشترک، موفق به دستگیری این متهمان در مخفیگاهشان شدند.

به گزارش مهر،سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در این عملیات که در شهرک صاحب الزمان (عج) واقع در محدوده جنوب غرب تهران انجام شده هر ۲ متهم این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۳۷ کیلوگرم هروئین که در بسته‌های مختلف جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با اشاره به این که در حال حاضر هر دو به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمان برای تحقیقات بیشتر پیرامون شناسایی سایر همدستانشان در اختیار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید