دستگیری زن و مردجوانی که رفیق خود را به قتل رساندند

  • حوادث
  • جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۲
    کد خبر :915155

روز گذشته زن و مرد جوانی سراسیمه وارد بیمارستان سرخه حصار حکیمیه شدند و جوان 35 ساله ای را که به ضرب چاقو مجروح شده بود به بیمارستان رساندند.

روز گذشته زن و مرد جوانی سراسیمه وارد بیمارستان سرخه حصار حکیمیه شدند و جوان 35 ساله ای را که به ضرب چاقو مجروح شده بود به بیمارستان رساندند.

جوان مجروح ساعتی بعد به دلیل شدت جراحت شده جان خود را از دست داد و با توجه به مرگ مشکوک ، موضوع به ماموران کلانتری حکیمیه مخابره شد.

لافاصله ماموران پلیس و میثم حسین پور بازپرس ویژه قتل تهران در بیمارستان حاضر شدند و تحقیقات تیم جنایی برای روشن شدن حقیقت آغاز شد.

زن و مرد جوان در اولین اظهارات خود گفتند:«متوفی از دوستان خانوادگی ما بود.چند ساعت قبل به مقابل خانه ما آمد و مشاهده کردیم که به شدت مجروح شه است.یکدفعه همان جا روی زمین افتاد و ما سریع او را به بیمارستان منتقل کردیم.»

همدستی زن و شوهر جوان در قتل رفیق

بازپرس حسین پور در همان بررسی های اولیه متوجه شد که روی گردن مرد جوان آثار جراحت هست.به همین دلیل به وی مظنون شده و او را تحت بازجویی قرار داد.

سرانجام زن و شوهر جوان به ارتکاب قتل اعتراف کرده و گفتند که با مقتول اختلاف مالی داشتند و روز حادثه در خانه شان با او قرار گفتگو گذاشتند که کار به مشاجره و نزاع کشید.

مرد جوان در جریان نزاع ضربه ای با چاقو به رفیق خود زده بود و زمانی که متوجه حال وخیم او شد همراه همسرش او را به بیمارستان منتقل کردند.

با بر این گزارش متهمان تحت اختیار ماموران اداره 10 آگاهی قرار دارند و تحقیقات در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای روشن شدن حقیقت ادامه دارد.

رکنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید