دستگیری جاسوسان موساد در ایران

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
    کد خبر :926847
دستگیری جاسوسان موساد در ایران

روز گذشته وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با انتشار خبر کوتاهی اعلام کرد: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان ارواحنا فداه شناسایی و کلیه‌ عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

اخبار رسیده حاکی است ضربه به این شبکه در نتیجه یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های دستگاه اطلاعاتی ایران در داخل و خارج از کشور محقق شده است.

بر اساس گزارش دریافتی، شبکه فوق از ماه‌ها قبل با هدایت سرپل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اقلیم کردستان عراق وارد ایران شدند و ضمن شناسایی یکی از مراکز حساس کشور در استان اصفهان، قصد داشتند نسبت به انفجار آن اقدام کنند.

این گزارش حاکی است؛ عناصر عملیاتی این شبکه، ماه‌ها برای اجرای این عملیات در یکی از کشورهای آفریقایی تحت آموزش بوده‌ و چندین نوبت نیز عملیات مورد نظر را به صورت شبیه‌سازی شده اجرا کردند.

این تیم عملیاتی پیش از ورود به ایران تحت نظارت و رصد دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات بودند و برای شناسایی تمامی اعضاء و مرتبطین داخلی و خارجی آنها ماه‌ها در تور اطلاعاتی وزارت اطلاعات قرار داشتند.

دستگیری اعضای عملیاتی این شبکه پیچیده در حالی انجام شد که حتی مواد منفجره شدیدالانفجار نیز از سوی این گروه در محل مورد نظر کار گذاشته شده و تنها چند ساعت به اجرای مرحله نهایی عملیات تروریستی آنها زمان باقی بود.

به زودی جزئیات بیشتری از انهدام این شبکه و دستگیری عوامل عملیاتی آن منتشر خواهد شد.

نورنیوز

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید