دستگیری یک تروریست در کربلا عملیات علیه زائران را ناکام گذاشت

    کد خبر :796738

یک تروریست که برای عملیات خرابکارانه در میان جمعیت دوستداران اهل بیت (ع) از نجف عازم کربلا بود از سوی ماموران امنیتی عراق دستگیر شد.

این تروریست در شب میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) به همراه چند زائر سوار بر یک خودرو قصد داشت از شهر نجف در میان زائران و دوستداران اهل بیت خود را به شهر کربلا برساند و در آنجا ماموریتش را انجام دهد.

خبرگزاری ملی عراق (نینا) با تایید این خبر نوشت: تروریست مذکور در میان خودروهای سواری حامل زائران می دوید و در مواجهه با ماموران امنیتی سعی داشت با خدعه و فریب خود را کر و لال جلوه دهد اما پس از دستگیری و انتقال به پاسگاه دروغش فاش شد.

جزییات بیشتری از این تروریست بجز یک عکس بدون چهره و سایر موارد مرتبط همچون تجهیزات همراه و چگونگی برنامه عملیات منتشر نشده است.

به گزارش ایرنا، مردم عراق رسم دارند در شب میلاد حضرت صاحب الزمان با حضور در حرم سیدالشهدا و مقام امام زمان در نزدیکی حرم مطهر، شمع و عود روشن کرده و به جشن و سرور پردازند.

همچنین از هفته گذشته و با نزدیک شدن به نیمه شعبان نیروهای امنیتی ارتش عراق در نقاط مختلف استان کربلا مستقر شده و جاده ها و معابر عمومی را تحت بررسی و نظارت مداوم و شدید قرار دادند.

این نظارت شبانه روزی که چند نوبت از سوی مقامات ارتش عراق مورد سرکشی قرار گرفت؛ همچنان و تا پایان مراسم های مرسوم و خروج زائران از شهر کربلا ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید