دستگیری اشراری که خود را مامور شهرداری معرفی کردند

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۵۷
    کد خبر :593682

چهار تن از اشرار محله “کَن” که اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کرده بودند، دستگیر شدند.

مدتی قبل به دنبال طرح شکایتی از سوی شهروندان محله کَن، مبنی بر تخریب عمدی اموال عمومی و خصوصی و نیز ضرب و جرح شماری از شهروندان به دست چند نفر از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در تحقیقات آنان مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش با سه دستگاه خودرو، در یکی از خیابان‌های محله کن حاضر شده و تحت عنوان مامور شهرداری به یک گاراژ حمله‌ور شده و با قمه، چماق، پنجه بوکس و چوب اقدام به قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محل کرده و پس از تخریب اموال عمومی و خصوصی و نیز ضرب و شتم شماری از شهروندان از محل متواری شده‌اند.

نتایج تحقیقات به دادسرا ارسال شده و مجوزهای قضایی لازم برای دستگیری این افراد صادر شد و تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند تا اینکه مدتی بعد مخفیگاه این اشرار از سوی ماموران شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه این افراد، ماموران در عملیاتی، سه نفر از این افراد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در بازجویی‌های انجام شده محل اختفای متهم اصلی این پرونده در محدوده شهرک ولیعصر را اعلام کردند و ماموران در عملیاتی این فرد را نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

هر چهار متهم دستگیر شده که در سوابق‌شان انواع شرارت و نیز اتهاماتی نظیر سرقت، زورگیری، حمل سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت و … وجود داشت و روی بدن‌شان نیز آثار خودزنی و جراحت با چاقو و … وجود داشت، در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید