هشدار پلیس امنیت به مراکز قمار و فساد

    کد خبر :865106
هشدار پلیس امنیت به مراکز قمار و فساد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از برخورد قاطع پلیس با مراکز قمار و فساد خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی درباره اینکه آیا مشابه طرحی که اخیرا پلیس امنیت برای برخورد با مراکز قمار در تهران اجرا کرد، دوباره اجرا خواهد شد یا خیر، گفت: ما به عنوان پلیس طرحمان مقابله با مراکز جرم و فساد است و مستمرا این طرح ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: اما یک نکته وجود دارد و موضوع این است که آیا این افراد اصلاح می‌شوند یا خیر. این موضوع در حیطه وظایف و اختیارات پلیسی نیست و دستگاه‌های دیگری باید در این حیطه باید ایفای نقش کنند که آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: آنچه که ما در قمارخانه می‌بینیم معلول یک سری علت هایی است که در جامعه وجود دارد.شاید این موضوع از نهاد خانواده آغاز شده و یک‌سری کم کاری ها و عدم نظارت و تربیت صحیح سبب آن شده و در ادامه نیز به نهادهای بالاتر اجتماعی نظیر دوستان ناباب و … می رسد، لذا دستگاه هایی که متولی پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند،امیدوارم بتوانند اقدامات خود را انجام داده و در این زمینه موفق عمل کنند.

او درباره اینکه آیا برخورد پلیس با قمارخانه ها و … ادامه خواهد داشت نیز گفت: همانطور که گفتم ما هم قطعا با این موارد برخورد می‌کنیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید