دستگاهی جدید برای قرار دادن دوچرخه روی سقف خودرو به بازار آمد

    کد خبر :1012844
دوچرخه

هنگامی که به کوهستان یا برخی مکان‌های تفریحی می رویم، تمایل داریم دوچرخه خودمان را هم با خودرو حمل کنیم تا از آن در دامان طبیعت استفاده و لذت ببریم. در این شرایط قرار دادن یک دوچرخه روی خودرو امر پرزحمتی است اما به نظر می رسد این مشکل با عرضه یک دستگاه ساده و جدید برطرف شده است.

بازتاب- دوچرخه‌های الکتریکی در جایگزینی خودروها برای سفرهای کوتاه شهری بسیار عالی هستند، اما وقتی صحبت از رانندگی به مقصدی می‌شود، شاید نیاز باشد دوچرخ را روی ماشین قرار دهید که چندان راحت نیست.

ابعاد و وزن اضافه شده دوچرخه های برقی اغلب از یک دوچرخه ساده بیشتر است، زیرا یک سری موارد اضافی به آنها افزوده می‌شود که وزن و ابعاد را افزایش خواهد داد. استارت‌آپ آلمانی Pender با یک بالابر هیدرولیکی روی سقف که دوچرخه را از زمین قلاب می‌کند و با کمترین تلاش آن را به سقف خودرو می‌برد، کار را آسان‌تر کرده است. اگر پیشتر قرار دادن یک دوچرخه 27 کیلویی روی سقف خودرو دشوار بود، اکنون با این ابزار ساده شده است.

دوچرخه

 

در طی سال‌هایی گذشته، ریل سقفی برای نگهداری دوچرخه روی سقف خودرو مشاهده کردیم که از جمله باید به DropRack با طراحی نروژی و RazerLift الکتریکی اشاره کرد. این دو سیستم امکان نصب راحت را فراهم می‌کنند، اما معمولاً شامل پایین آوردن تا سطح بار می‌شوند و کاربر باید دوچرخه را بالا و پایین کند.

در مقابل، Pender Ebikelifter باریک‌تر تا سطح دوچرخه پایین می‌آید و اصلاً به بلند کردن دستی نیاز ندارد. برای محافظت از قاب، قلاب گیره دار Ebikelifter از طریق یک لوله بار جداگانه که از طریق یک بند ضامن دار به دوچرخه در بالای لوله بالایی متصل می‌شود، محکم خواهد شد. سپس کاربر با کمک پایه‌های یکپارچه دوچرخه را تا سقف بالا می‌برد. هنگامی که دوچرخه در جای خود قرار می‌گیرد، بازو در حالت عمودی قفل شده و تلسکوپ پایین می‌آید تا لاستیک‌های دوچرخه را در سینی قرار دهد. تسمه‌ها هر چرخ را محکم کرده و قابل گذاشتن دوچرخه است.

دستگاه نصب دوچرخه روی خودرو

برای حمل دو دوچرخه یا تک دوچرخه، می‌توانید Ebikelifts Pender را در سمت چپ و راست سقف وسیله نقلیه نصب کنید و از نصب سریع و صاف برای هر دوچرخه لذت ببرید. به نظر می‌رسد که این سیستم قطعا در مقایسه با قرار دادن سنتی یک دوچرخه روی سقف خودرو، در زمان و نیرو صرفه جویی بیشتری می‌کند.

Pender Ebikelifter با قیمت پیش خرید 748 یورو (تقریباً 820 دلار آمریکا) عرضه می‌شود. چنین ابزاری برای افرادی که نمی‌خواهند به سختی دوچرخه خود را روی سقف قرار دهند، گزینه عالی تلقی می‌شود.

 

ویدئوی نصب و قرار دادن دوچرخه روی خودرو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید