دستورات مهم رئیسی در مورد پرداخت فوری عیدی بازنشسته‌ها و افزایش قیمت کالاها در پایان سال

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸
    کد خبر :889778
دستورات مهم رئیسی در مورد پرداخت فوری عیدی بازنشسته‌ها

رییس‌جمهور، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

در نشست یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند، ارائه دادند.

رییس‌جمهور تأکید کرد «بودجه با نگاهی واقع‌بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست‌های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.»

رئیسی با تأکید بر ایجاد ثبات در همه متغیرهای کلان اقتصادی اظهار داشت: همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ طوری باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه‌گذاری، تولید، کارآفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این نشست، گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رییس‌جمهور، وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال اعمال کرده و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

به گزارش ایرنا، همچنین در این نشست موضوع تأمین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رئیس جمهوری سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعاً پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید