دزفولی: دپارتمان داوری ما مسئول ندارد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
    کد خبر :219888

یک پیشکسوت داوری فوتبال گفت: دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در حال حاضر مسئول ندارد.

هادی دزفولی در مورد شرایط داوری گفت: متأسفانه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کمیته داوران و تشکیلات داوری ایران جای یک اتاق فکر داوری خالی بوده است. آیا اکنون مدرسان داوری در آسیا و آنهایی که مورد تأیید AFC هستند در تشکیلات داوری ما جایی دارند؟ آیا این افراد تحصیل‌کرده و توانا می‌توانند در کمیته داوران حضوری فعال و مؤثر داشته باشند؟

وی افزود: حسن کامرانی‌فر در دو جام جهانی حضور داشته، آیا او می‌تواند بهتر حرف بزند یا نفراتی دیگر؟ آنهایی که وقتی در فدراسیون حضور دارند همه چیز را گل و بلبل می‌بینند و وقتی نیستند فقط انتقاد می‌کنند. ما باید برای تشکیلات داوری از افرادی که مورد تأیید AFC هستند و نیازی هم به مسافرت ندارند استفاده کنیم. کسانی که بتوانند عملکرد داوران را به‌دقت نظارت و ارزیابی کنند.

به گزارش فارس ، این پیشکسوت داوری فوتبال با اشاره مشکلات داوری در سال‌های گذشته گفت: آقای اصفهانیان یکی از داوران پاک فوتبال ایران بوده است و اکنون هم رئیس کمیته داوران است اما آیا او مشاوران قدرتمندی دارد؟ باید به اصفهانیان کمک بیشتری شود. در حال حاضر حتی دپارتمان فوتبال ایران مسئولی ندارد. باید در امر مدیریت در فوتبال و به‌خصوص بخش داوری قوی‌تر عمل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید