واکنش فرمانده مرزبانی ناجا به شهادت 2 تن از دریابانان میناب:

در میدان عمل به هنجارشکنان پاسخ قاطع می‌دهیم

    کد خبر :555506

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه در کشوری که به امنیت معروف است و اقتدار آن به فراسوی مرزها کشیده شده، اقدام چند اراذل و اوباش و تعدی به مأمور قانون قابل‌قبول نیست، گفت: جامعه از ما نمی‌پذیرد که با مخلان امنیت مماشات شود.

سردار سرتیپ قاسم رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید در میناب و با تاکید بر ادامه راه آنها افزود: این مرزبانان، شهید دائم زنده هستند. صف مردم از صف اشرار جداست و از صف مخلان امنیت جداست، این‌ها مشخص است لکن هرگونه محافظه‌کاری و حمایت از ناامن کنندگان بشدت محکوم است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه مردم میناب اجازه نخواهند داد خون شهیدان پایمال شود، تصریح کرد: با جلسه فوق‌العاده‌ای که دیشب در شورای تأمین استان برگزار شد عرصه را بر مخلان امنیت تنگ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در کشوری که به امنیت معروف است و اقتدار آن به فراسوی مرزها کشیده شده، اقدام چند اراذل و اوباش و تعدی به مأمور قانون قابل‌قبول نیست.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه باید در حداقل زمان این مفسدان محاکمه شوند، خاطرنشان کرد: جامعه از ما نمی‌پذیرد که با مخلان امنیت مماشات کنند.

سردار رضایی اضافه کرد: اینکه عده‌ای از رأفت مرزبانان سوءاستفاده کنند و به سمت مأمور سنگ، راکت آتش‌زا و… پرت کنند و مرزبانان هم مماشات کنند و این را برای خود تاکتیکی بدانند، امروز از همین تریبون به گوش آنان برسانید دیگر از امروز تاکتیک مماشات با این افراد شکسته خواهد شد و عین قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: از مسئولین استان درخواست داریم که مسیری که حرکت می‌کنیم را به‌طور کامل حمایت کنند؛ زیرا اقدام به‌موقع برای برخورد نیاز است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مأمور یک نظام اگر تضعیف شود، یعنی نظام تضعیف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در میدان عمل به‌زودی به این هنجارشکنان پاسخ قاطع می‌دهیم.

سردار رضایی در پایان با تأکید بر اینکه پیام این شهدا را به حول و قوه الهی در صحنه به مخلان امنیت نشان خواهیم داد، اظهار کرد: عده‌ای که اراذل و اوباش و قانون‌شکن هستند، قطعاً صف‌شان از مینابی‌ها جداست، اما این عده اندک بدانند که یا باید به‌صف مردم برگردند یا در صحنه عمل و در برابر مرزبانان منتظر برخورد قاطع و تند و شکننده باشند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته دو تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب “استوار یکم سجاد افراسیابی” و “گروهبان یکم حسن کریمی” حین مقابله با قاچاقچیان در منطقه جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید