درز تصویری از تبلت آینده نوکیا منتشر شد

    کد خبر :849139

به تازگی نوکیا پوستری از تبلت جدید خود به اشتراک گذاشته که اطلاعات جدیدی را درباره آن فاش می‌کند. دومین تبلت اندرویدی نوکیا قرار است 6 اکتبر (14 مهر) معرفی شود که در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی آن پرداخته شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–با نگاهی به پوستر منتشر شده توسط نوکیا می‌توان فهمید که در طراحی تبلت جدید از گوشی نوکیا 3310 متعلق به سال 2017 میلادی الهام گرفته شده است. به‌نظر می‌آید این تبلت دقیقاً مشابه به گوشی‌های هوشمند اخیر نوکیا لبه‌های گردی داشته و در این تیزر هم اطلاعات بیشتری در مورد آنچه نوکیا طراحی کرده به چشم نمی‌آید. در این تصویر فقط گوشه‌ای از دستگاه معلوم است که در کنار گوشی نوکیا 3310 قرار گرفته است.

با این اوصاف این احتمال وجود دارد که تیزر به همان تبلتی اشاره می‌کند که در اوایل سال جاری میلادی با نام نوکیا T20 منتشر شد و گفته می‌شود که نمایشگر 10.36 اینچی داشته و در دو پیکربندی WiFi و 4G LTE در دسترس خواهد بود. همچنین این تبلت دارای 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی است. بر اساس شایعات قیمت این تبلت، احتمالاً ۲۵۷ دلار برای نسخه پایه و ۲۸۰ دلار برای نسخه ۴G خواهد بود.

 

این اولین تبلتی است که توسط HMD Global از زمان کسب حق انحصاری برند نوکیا برای تلفن‌های همراه در مشارکت مشترک با Foxconn عرضه خواهد شد. اولین تبلت تحت این نام Nokia N1 بود که در سال 2015 با پردازنده Intel Atom عرضه شد.

تمرکز مجدد نوکیا بر روی تبلت‌ها درحالی است که بازار فروش این دستگاه‌ها دوباره رونق یافته و در گزارشات منتشر شده هم آمده که اخیراً تقاضا برای تبلت‌ها در اواسط سال 2021 به‌دلیل پذیرش روزافزون محیط‌های کاری ترکیبی و کلاس‌های دیجیتالی افزایش یافته است. با این حال، با توجه به اطلاعات محدود در مورد مشخصات واقعی تبلت آینده نوکیا، باید دید که چگونه این تبلت در برابر بهترین تبلت‌های ارزان قیمت اندرویدی قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید