درخواست های کیم کارداشیان از جک دورسی جواب داد؟

    کد خبر :417203

جک دورسی به کاربران توییتر وعده داد که به زودی از گزینه “ویرایش” استفاده خواهد کرد. گزینه ای که می تواند نحوه استفاده از توییتر را تغییر می دهد.

به گزارش انتخاب مدیر عامل توییتر، در جریان یک سمینار درهند گفت که پلت فرم رسانه های اجتماعی خود را آماده رونمایی از ایده گزینه ای جدید خواهد کرد.

این اولین بار از سال 2016 است که دورسی در مورد ایده یک دکمه ویرایش در توییتر توضیح داده است،این گزینه از مدت ها پیش از سوی کاربران این شبکه های اجتماعی درخواست شده است.

جالب است بدانید در ماه ژوئن، کیم کارداشیان در جشن تولد همسرش از جک دورسی درخواست کرده بودند که گزینه ویرایش را برای او و دیگر کاربران توییتر فعال کند.

به نظر می رسد جک دورسی درخواستهای کاربران را برای اضافه کردن دکمه ویرایش شنیده است، اما به نظر می رسید او هنوز نگرانی هایی در خصوص این گزینه دارد.

توییتر در سخنرانی خود گفت: توییتر برای مدت کوتاهی این ویژگی جدید را به پلتفرم خود می افزاید اما هنوز در مورد نحوه استفاده از آن تردیدهایی دارد. ”

دورسی گفت: “ما نمی توانیم این گزینه را به امان خدا رها کنیم. شما باید به موارد مورد استفاده برای دکمه ویرایش توجه کنید.”

بسیاری از افرادی که در توییتر به دنبال گزینه ویرایش هستند، به دنبال یک راه حل ساده برای حل اشتباهات خود هستند. اما ابراز نگرانی دورسی در مورد سوء استفاده هایی مثل تغییر توییت های قدیمی و بازتوییت های گسترده برخی پست های مخرب است.

دورتسی گفت: “در نهایت، ما باید مطمئن شویم که یک مشکل واقعی را حل می کنیم و یک مورد کاربردی را که مردم به عنوان اصطکاک درون سرویس می بینند حل می کنیم. نه این که مشکلاتی جدید را اضافه کنیم.”

نکته جالب ماجرا این است که برخی منابع می گویند کیم کارداشیان اخیرا دوباره از جک دورسی برای گزینه ویرایش درخواست کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید