جک دورسی: سرتاسر دنیا به‌سمت واقعیت مجازی حرکت می کند

    کد خبر :1001906
جک دورسی واقعیت مجازی

جک دورسی می‌گوید حرکت با صندلی شناور، خوردن غذا ازطریق نی و سرگرمی‌های ۲۴ ساعته، آینده‌ای است که فناوری واقعیت مجازی برای ما رقم می‌زند.

جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر به آینده‌ی انسان‌ها چندان خوشبین نیست. او در مصاحبه‌ی آخرش با کانال یوتیوب بریکینگ پوینتز نگرانی خود را برای تبدیل شدن همه‌ی انسان‌ها به افرادی چاق شبیه شخصیت‌های انسانی انیمیشن WALL-E که با صندلی‌های معلق حرکت می‌کنند ابراز کرد.

دورسی می‌گوید: «تبدیل شدن به انسان‌های چاق شبیه فیلم WALL-E آینده‌ای است که به‌سمت آن حرکت می‌کنیم. همه روی صندلی‌های شناور حرکت می‌کنیم و حتی غذایمان را با نی می‌خوریم و به‌طور ۲۴ ساعته با دنیای مجازی سرگرم می‌شویم.»

دورسی اظهارات خود را درمورد واقعیت مجازی پس‌از مطرح شدن سؤالی درمورد هدست ویژن پرو اپل ارائه داد؛ محصولی به عینک اسکی شباهت دارد و سال آینده با قیمت قابل توجه ۳۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

دورسی می‌گوید: «مشاهده می‌کنید که سرتاسر دنیا به‌سمت واقعیت مجازی حرکت می‌کند.»

نظرات دورسی به‌این دلیل که اپل اخیراً از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو رونمایی کرده است، جالب به‌نظر می‌رسد. اپل در کلیپ‌های بازاریابی خود برای محصول جدیدش، افرادی را نشان می‌دهد که هدست را روی سر قرار داده‌اند و اغلب به‌تنهایی نشسته‌اند و این نوع محتوا با تبلیغات رقبای اپل که سعی دارند محصولاتشان را به‌عنوان ابزارهای اجتماعی نشان دهند، تفاوت دارد.

زومیت 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید