دبیر توسعه بدمینتون آسیا و سرداور مسابقات در تهران

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱
    کد خبر :480675

دبیر توسعه بدمینتون آسیا و سرداور مسابقات فجرکاپ با حضور در تهران با رئیس فدراسیون بدمینتون دیدار کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمد اندی از مالزی و دبیر توسعه بدمینتون آسیا صبح امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون حضور داشتند، اندی ضمن تشکرو قدردانی از برگزاری کمپ پیشرفته تمرینی غرب آسیا (AOP) در تهران اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون ایران در توسعه این رشته بسیار کوشا بوده است. برای چندمین بار است که در مسابقات بین المللی فجر ایران شرکت می کنم. خوشبختانه این رقابتها با نظم و ترتیب خاصی برگزار می شود که مایه مسرت است.

دبیر توسعه بدمینتون آسیا همچنین از پوریا رییس فدراسیون بدمینتون که نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی داشته تشکر و قدردانی نمود. در ادامه این دیدار نیز پوریا ضمن تشکر و قدردانی از دبیر توسعه بدمینتون آسیا و توجه وی به شرایط بدمینتون ایران به رسم یادبود هدایایی به وی اهداء کرد.

محمد اندی دبیر توسعه بدمینتون آسیا علاوه بر حضور در کلاس کمپ پیشرفته تمرینی غرب آسیا به عنوان یکی از مسوولان بدمینتون آسیا در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران نیز حضور خواهد داشت.

همچنین خانم سامانتا ناوارنتا سرداور بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران از کشور سریلانکا نیز صبح امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و کمک سرداور این مسابقات حضور داشت، خانم سامانتا تاوارنتا ضمن تشکر و قدردانی از رییس فدراسیون بدمینتون و مسوولان این فدراسیون با ابراز خرسندی از حضورش در ایران اظهار داشت: برای سومین بار است که در مسابقات بین المللی بدمینتون ایران حضور می یابم. برگزاری مسابقات در ایران با نظم خاص و با امکانات سطح استاندارد بالای بین المللی مایه خوشحالی است.

وی از پوریا رییس فدراسیون بدمینتون به جهت ایجاد فضای بسیار منظم و با کیفیت در مسابقات و حضور مسوولان توانمند در این رقابتها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار نیز پوریا رییس فدراسیون بدمینتون با قدردانی و تشکر از حضور خانم سامانتا ناوارنتا ابراز امیدواری نمود که در طول مدت اقامت وی در ایران با خاطرات خوشی همراه باشد.

رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان همچنین از توجه سرداور مسابقات بین المللی فجر ایران به تجهیزات و امکانات اظهار داشت: مسوولان فدراسیون بدمینتون تمامی تلاش خود را خواهند نمود که این مسابقات با کیفت بسیار بالایی برگزار شود و میزبان خوبی برای تیم های شرکت کننده باشیم.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجرکاپ ایران به مناسب گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری و با حضور بازیکنان ۲۹ کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید