به دنبال صعود در رنکینگ جهانی بدمینتون هستم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
    کد خبر :549541

عضو تیم ملی بدمینتون بانوان گفت: هدفم کسب بهترین نتیجه و ارتقاء رنکینگ است که امیدوارم به نتیجه مطلوبم نیز برسم.

ثمین عابد خجسته، عضو تیم ملی بدمینتون بانوان، درباره وضعیت بدمینتون عنوان کرد: خوشبختانه بدمینتون بانوان شرایط نرمالی دارد و در حال حاضر با توجه به این که مسابقات انتخابی المپیک 2020 را در پیش داریم شرایط کمی دشوار و حساس است ولی بدون شک همه تلاش می‌کنیم سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاوریم.

وی درمورد مسابقات پیش‌رو نیز افزود: نزدیک‌ترین مسابقاتی که پیش رو دارم رقابت‌های بین‌المللی آذربایجان است. این مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود هدفم کسب بهترین نتیجه و ارتقاء رنکینگ است که امیدوارم به نتیجه مطلوبم برسم. پس از آن چهار تورنمنت مهم را در تیرماه داریم قطعا این مسابقات برای کسب آمادگی و کسب سهمیه المپیک کمک شایانی به ما می‌کند.

به گزارش برنا؛خجسته در پایان درباره تصمیم خود برای انصراف از بازی مقابل بازیکن رژیم صهیونیستی در مسابقات غنا اظهار کرد: بدون شک برای هر ورزشکاری پس از تحمل فشار تمرینات کسب مدال در میادین بسیار حائز اهمیت است اما در کنار این پایبند بودن به ارزش‌های انسانی و کشور از اهمیت بالاتری برخوردار است. در دو رویداد مهم بین‌المللی در حالی که می‌توانستم در فینال حضور داشته باشم انصراف دادم و قطعا از این کار خود نیز خشنود هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید