دبل پاری سن ژرمن در سال کرونایی / سیزدهمین قهرمانی در حضور ۵ هزار تماشاگر/تصاویر

    کد خبر :733608

پس از مدت‌ها در کشور فرانسه دوباره دیدار رسمی فوتبال برگزار شد و ورزشگاه استادو فرانس میزبان تیم‌های پاری سن‌ژرمن و سنت آتین در بازی نهایی جام حذفی بود.

این دیدار که با حضور امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه و ۵ هزار تماشاگر برگزار شده بود، با برتری پاریسی‌ها آغاز شد و نیمار جونیور موفق شد در دقیقه ۱۴ این تیم را پیش بیندازد.

بازیکنان سنت اتین پس از دریافت این گل به بازی خشن روی آوردند و خطاهای متعددی بر روی نیمار و امباپه دو ستاره کلیدی این تیم انجام دادند.

در دقیقه ۳۰ اما بازی بیشتر خشن شد و لوئیک پرین کاپیتان سنت اتین تکل خطرناکی به روی امباپه انجام داد وسبب مصدومیت شدید او و اخراج خودش شد تا بازی برای سنت آتین ۱۰ نفره دنبال شود.

کلیان امباپه هم با این خطا شدیداً مصدوم شد و با چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد و جایش را با سارابیا داد.بازی در نیمه نخست گل دیگر در پی نداشت و بازیکنان دو تیم با ۸ کارت زرد و ۱ کارت قرمز راهی رختکن شدند.در نیمه دوم شاگردان توخل، بازی را مدیریت کردند تا بازیکن دیگری مصدوم نشود و برتری را هم حفظ کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیکنان پی‌اس‌جی در تطبیق این برنامه موفق بودند و با حفظ برتری تا پایان ۹۰ دقیقه موفق شدند با نتیجه خفیف ۰-۱ به برتری رسیده و قهرمان جام حذفی فرانسه شوند. این سیزدهمین قهرمانی پاریسی ها در این جام به شمار می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید