داستان ادامه‌دار بی‎برنامگی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • آرشیو
  • دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲
    کد خبر :335607

درحالی که قرار بود لیگ برتر فوتسال بانوان از ۵ مردادماه آغاز شود اما با اتفاقاتی که رخ داده مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها تکرار خواهد شد.

اواخر خردادماه سال جاری با اعلام آمادگی ۱۴ تیم، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار و قرار شد رقابت‌ها از ۵ مرداد ماه آغاز به کار کند. طبق روال گذشته عدم برنامه ریزی منظم باعث شد تا رقابت‌ها به تعویق افتاده و ۱۲ مردادماه زمان مجددِ آغاز مسابقات اعلام شود. این در شرایطی است که خبر برگزاری مجدد مراسم قرعه کشی هم به گوش می رسد.

در ادوار گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شاهد کناره گیری و انحلال تیم‌ها از اواسط مسابقات بودیم و همیشه این دغدغه از سوی اصحاب رسانه، مربیان و بازیکنان بازگو شده است که ضمانت های لازم از تیم ها گرفته شود تا به راحتی در میانه راه کناره گیری نکنند. حال نه تنها این دغدغه برطرف نشده بلکه تیمی مانند دانشگاه آزاد پیش از آغاز مسابقات کناره گیری خود را اعلام و با توجه به نبود تیم جایگزین، یک بار دیگر مراسم قرعه کشی تکرار می شود.

نبود برنامه ریزی دقیق و ضمانت اجرایی از تیم ها باعث می شود تا شاهد این بی برنامه‌گی‌ها و مسئولان مربوط در لیگ برتر فوتسال باشیم. تماس خبرنگار مهر با مسئول فوتسال بانوان کمیته فوتسال هم ثمری نداشت و وی پاسخگوی تلفن خود نبود تا درباره روند برگزاری رقابت‌ها و زمان دقیق مسابقات اطلاع رسانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید