خودرو شیائومی MS11 در خیابان رویت شد

    کد خبر :1017124

برکسی پوشیده نیست که شرکت شیائومی در حال توسعه خودرو الکتریکی بوده و این برند چینی مدتهاست که شایعه شد روی چنین محصولی فعالیت دارد.

بازتاب-ما به تازگی گزارش دادیم که شیائومی برای تولید خودرو الکتریکی خود چراغ سبز نشان داده و اکنون نگاهی اجمالی به MS11 آینده داریم، اولین خودرو الکتریکی از غول فناوری چینی. به طور تصادفی، شیائومی با ادعای نام دامنه XiaomiEV.com، جای خود را در دنیای دامنه گذاشت. مجوز تولید خودروی جدید و درخشان که توسط بخش برنامه‌ریزی ایالتی چین ارائه شده را به آن اضافه کنید و به نظر می‌رسد شیائومی برنامه تجارت خودروهای برقی خود را سرعته بخشید.

 

شیائومی MS11

 

اولین محصول خودرویی شیائومی، سدان برقی MS11، در پوشش استتار شده آشکار شد. این مدل در بزرگراه شهری Urumqi-Changji، جایی که طبق گزارش‌ها این سدان در حال انجام تست بوده، رویت شده است. با این حال، رویاهای برقی شیائومی از دیروز شروع نشد. این شرکت در اوایل سال 2021 فعالیت خود را در زمینه اتومبیل الکتریکی آغاز کرد. در حالی که بسیاری از ما در مورد ورود یک شرکت فناوری دیگر به قلمروی ناشناخته تردید داشتیم، شیائومی به سرعت اطمینان داد.

شیائومی MS11 خودرو الکتریکی غول فناوری در یک قدمی معرفی

لی جون، در یک کنفرانس سرمایه‌گذاران، اشاره کرد که خودرو الکتریکی شیائومی زودتر از موعد معرفی خواهد شد. انتظار داریم در نیمه نخست سال 2024 به بازار برسد. نه تنها شیائومی هنوز در مسیر پایان ضرب الاجل قرار دارد، بلکه به نظر می‌رسد که از آن نیز جلوتر است. لو ویبینگ، مردی که زمام تجارت بین‌المللی شیائومی را در دست دارد، با ابراز غرور و افتخار، پیشرفت را فراتر از انتظار اعلام کرد.

 

شیائومی MS11

 

جزئیات باتری شیائومی MS11 در ماه ژوئن به بیرون درز کرد. این خودرو الکتریکی دارای نسخه دوربرد با باتری سه تایی (NMC) 101 کیلووات ساعتی است. چنین باتری نوید برد 800 کیلومتر را می‌دهد و بر اساس معماری 800 ولت ساخته شد. چگالی انرژی 157 Wh/kg است که، بیایید واقعی باشیم، چندان بالا محسوب نمی‌شود. در حالی که همه روی CATL به‌عنوان تامین‌کننده باتری اتفاق نظر دارند، شیائومی سریعاً تصمیم گرفت. آنها نه تنها با CATL بلکه با CALB نیز همکاری کرده‌اند.

در این خودرو را باید رقیب تسلا مدل 3، بی وای دیSeal، دیپال SL03 و چندین سدان برقی دیگر دانست. احتمالا با قیمت بیش از 25 هزار دلار باید آن را تهیه کرد.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی یار گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۳

    حالا مثلا این ماشین بدرد چی میخوره وقتی یا غولهایی مثل ایران خودرو و سایپا و میرسلیم همکاری نداره ؟ اخرش شکست میخوره مثل گوشیهاش که با جی ال ایکس همکاری نکرد و شکست خورد !!!!!

  2. Whiteshadow گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۰

    نمی‌دونم والا ولی حرف اول تو این قبیل خودروها باطری میزنه شخصاً ۱۱t pro فول آپدیت اندروید ۱۳ دارم و فقط با اتصال به وای فای وب گردی میکنم به صورت هفتگی مقداری گیم بازی میکنم روزی دوبار شارژ باید بکنم!این درحالی هست که تنظیمات گوشی بهینه‌سازی شده هست صفحه بخاطر ال ای دی سیاه و قفل صفحه پانزده ثانیه و ویبره خاموش درحالی که قبلاً HTC M8 داشتم خدایش چندین سال کار کرد و باوجود تعویض باطری هنوز داره کارمیکنه مثل روز اول باطری هزارهفتصدی صفحه ال سی دی که پرمصرف تر هست سری پردازنده جفتشون حالا پرمصرف کارندارم ولی نهایت روزی یک بار شارژ میکردم تازه اینترنت گوشی که مصرف بالاتری داره استفاده می‌کردم و گیم کلش بازی میکردم که روزی چندبار باید بری داخل بازی ولی این شیایومی دارم مدارا میکنم نترکه تو روز دوبار آخه شارژ!البته ناگفته نماند که نمیزارم صدبشه رو هفتادوپنج برمیدارم به بیست میرسه میکنم توشارژ ولی htcمیزاشتم صدبشه بعدش هم تا زمانی که خاموش بشه کارمیکردم

دیدگاهتان را بنویسید