خودروهای لوکس فوتبالیست ها به ایران رسید

    کد خبر :1003181
خودروهای لوکس فوتبالیست ها

یک منبع آگاه اعلام کرده است که خودروهای فوتبالیست ها به گمرک ایران رسیده است.

واردات خودرو برای فوتبالیست ها انجام شده و خودروی 5 نفر از ملی پوشان مشخص گردیده است. پیش از این قرار بود تا به ملی پوشان تیم فوتبال مجوز واردات خودرو اعطا شود.

مازراتی گریکاله برای سعید عزت اللهی، رنجروور وِلار برای سردار آزمون و پورشه ماکان 2023 برای بیرانوند، ترابی و نوراللهی به گمرک ایران رسیده اند.

در مورد سایر خودروهای وارد شده برای ملی پوشان اطلاعات خاصی در دسترس نیست. اما در روزهای گذشته در فضای مجازی تصاویری از خودروهای خاص فوتبالیست ها در گمرک منتشر شد و گویا قرار است که بزودی این خودروها با پلاک ملی در اختیار چهره های سرشناس فوتبالی و ملی پوش قرار بگیرد. در سال های گذشته هم مجوزهای خاص واردات خودرو، بدون در نظر گرفتن محدودیت های حجم موتور و ممنوعیت ها به ورزشکاران و برخی از گروه ها اعطا شده است.

ورود خودروهای لوکس ملی پوشان فوتبال به گمرک ایران در شرایطی رخ داده است که بسیاری از فوتبالیست ها عدم دریافت این مجوزها را به رسانه ها اعلام کرده بودند. از سویی با وجود گذشت ماه ها از تصویب واردات خودرو، می بینیم که هنوز خودروی وارداتی برای عموم شماره گذاری نشده است و معلوم نیست که این اتفاق در چه زمانی رخ دهد.

آخرین خودرو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید