خواص جوشانده پوست سیب

    کد خبر :941027
جوشانده سیب

 پوست سیب در تنظیم سطح قند خون بسیار کمک می کند. اگر پوست سیب را جدا کنید، بیشتر ویتامین E و ویتامین K سیب و تمام فولات موجود در آن را از بین خواهید برد. با خوردن پوست سیب، مقدار چربی قهوه ای در بدن افزایش می یابد و باعث می شود کالری بیشتری بسوزانیم که باعث کاهش وزن می شود، در این مقاله از بیتوته در مورد خواص کامل جوشانده پوست سیب توضیح داده شده است.

اکثر ما سیب را دوست داریم و می خوریم، اما برخی از افراد پوست سیب را دوست ندارند و پوست سیب را دور می اندازند زیرا معتقدند پوست حاوی موم یا باقی مانده آفت کش بالقوه است. اما اگر پوست آن را نخورید، برخی از مواد مغذی قابل توجهی را از دست خواهید داد.

اگر پوست سیب را در سطل زباله بیندازید، حدود یک سوم فیبر کل سیب از بین می رود. اگر پوست را جدا کنید، بیشتر ویتامین E و ویتامین K سیب و تمام فولات موجود در آن را از بین خواهید رفت. با پوست سیب، مقدار چربی قهوه ای در بدن افزایش می یابد و باعث می شود کالری بیشتری بسوزانیم که باعث  کاهش وزن  می شود.

در واقع، وقتی به دنیا می آییم، بدن ما دارای مقدار زیادی چربی قهوه ای است. این چربی قهوه ای اندام های اصلی بدن را احاطه کرده و آن را گرم نگه می دارد. اما با افزایش سن، میزان چربی قهوه ای در بدن شروع به کاهش می کند.

به گفته کارشناسان، اگر موفق به فعال کردن چربی قهوه ای شویم، وزن افزایش نمی یابد. می تواند برای  دیابت  و بیماری های قلبی مفید باشد.

مواد مغذی و فواید پوست سیب

ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، فولات، آهن و پوست سیب سرشار از فسفر از بسیاری جهات برای سلامتی ما بسیار موثر هستند. اگر آن را به طور منظم مصرف کنید، به کاهش وزن و هضم غذا کمک می کند.

در پوست سیب، ترکیب کورستین به محافظت از سلول های مغز در برابر آسیب کمک می کند و از دست دادن حافظه جلوگیری می کند و همچنین تمرکز را افزایش می دهد.

پوست سیب به تنظیم قند خون کمک زیادی می کند. اگر افراد مبتلا به قند خون یا دیابت یک سیب را با پوست بخورند به کنترل سطح قند خون کمک می کند.

پوست سیب خطر ابتلا به گلوکوم را کاهش می دهد. برای سلامت چشمان شما مفید است.

پوست سیب از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

کوئرستین نوعی فلاونوئید است که در پوست سیب یافت می شود. این نه تنها التهاب را کاهش می دهد، بلکه دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد.

این عنصر از تنظیم پلاکت جلوگیری می کند تا لخته های خون در رگ ها تشکیل نشود. ماهیچه های قلب نیز تسکین می یابند که به کاهش حملات قلبی نیز کمک می کند. کوئرستین موجود در جوشانده پوست سیب بر عملکرد و بهبود ریه ها تاثیر زیادی می گذارد.

یکی از مهمترین مزایای پوست سیب این است که مقدار آنتی اکسیدان موجود در آن بسیار زیاد است و به همین دلیل در پیشگیری از سرطان بسیار مفید است.

مطالعه ای که در مجله تغذیه و سرطان منتشر شده است نشان می دهد که این آنتی اکسیدان ها به محافظت در برابر انواع مختلف سرطان مانند سرطان سینه، سرطان پروستات و غیره کمک می کنند.

جوشانده پوست سیب سرشار از فیبر است و برای جلوگیری از تشکیل سنگ صفرا یک گزینه مناسب است.

تهیه جوشانده پوست سیب

این دمنوش خوشمزه را امتحان کنید. این یک مایع معجزه آسا است. دم کرده پوست سیب و دارچین طعم خوبی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید