خفه شدن یک سیاه‌پوست به‌دست تفنگدار آمریکایی/ فیلم

    کد خبر :992103
خفه شدن یک سیاه‌پوست به‌دست تفنگدار آمریکایی

یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاه‌پوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.

متروی شهر نیویورک شاهد حادثه وحشتناکی بود که در آن یک سیاه‌پوست بی‌خانمان به طرز وحشیانه‌ای توسط یک فرد سفیدپوست خفه شد و به قتل رسید.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که این حادثه زمانی آغاز شد که یک مسافر ۲۴ ساله به یک مرد بی‌خانمان که به ادعای این رسانه‌ها بر سر مسافران فریاد می‌زد، حمله کرد.

به گفته این رسانه‌ها، «جوردن نیلی» ۳۰ ساله پس از مرگ مادرش در سال ۲۰۰۷ دچار بیماری روحی و روانی شده بود و بیشتر اوقات خود را در مترو سپری می‌کرد و از مسافران درخواست پول و غذا می‌کرد.

پلیس در خصوص این حادثه اعلام کرد که این جوان سفیدپوست که یک تفنگدار ۲۴ ساله اهل «کوئینز» است، نیلی را بر روی کف واگن مترو خواباند و حدود ۱۵ دقیقه گلوی او را فشار داد که باعث شد نیلی بیهوش شود و وقتی نیروهای امدادی رسیدند، نتوانستند او را احیا کنند.

در تصاویر منتشر شده، دو مسافر دیگر هم در حال مهار بازوهای قربانی سیاه‌پوست دیده می‌شوند که هر سه بعد او را در حالی که بی‌حرکت روزی زمین افتاده، رها می‌کنند.

شاهد عینی که از این رویارویی فیلمبرداری کرد، به روزنامه The Post گفت که جوردن نیلی در قطار فریاد می‌زد که غذا یا نوشیدنی ندارد و قبل از اینکه یک تفنگدار نیروی دریایی این بلا را سر او بیاورد، گفت که برایش مهم نیست که به زندان برود.

موضوع عجیب‌تر این است که این تفنگدار پس از این درگیری خونین بازداشت شد، اما بدون هیچ‌گونه طرح اتهام علیه او آزاد شد. دفتر دادستانی منطقه منهتن اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد مرگ نیلی است، از جمله اینکه آیا باید علیه مردی که او را خفه کرده است طرح اتهامات صورت گیرد یا خیر.

 مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید