خطر بزرگ درکمین بیلیارد ایران

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵
    کد خبر :1009676
بیلیارد ایران

پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهاد قطر را خواهم پذیرفت.

در شرایطی که مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون روز 11 تیر تشکیل شده و اعضای مجمع و نامزدها هم در محل برگزاری حضور داشتند، از سوی مسئولان برگزاری اعلام شد تایید صلاحیت هاشم اسکندری رئیس چهار سال گذشته این فدراسیون نیامده است.

حسین وفایی که پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان است با اشاره به اتفاقات و حواشی مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اتفاقاتی در شرف رخ دادن است که باعث شده انگیزه‌ام برای ادامه فعالیت در تور حرفه‌ای‌ها را از دست بدهم.

این ورزشکار پرافتخار اسنوکر ایران ادامه داد: نمی‌خواهم احساسی تصمیم بگیرم، اما خطر بزرگی جامعه بیلیارد کشور را تهدید می کند. در هفته اخیر با مسئولان مختلف در خصوص تبعات رد صلاحیت هاشم اسکندری صحبت کردم و نظر خوم و جامعه جهانی بیلیارد و اسنوکر را به آن‌ها اطلاع دادم و از آن‌ها خواستم تا هر کاری می توانند برای تجدید نظر انجام دهند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان تاکنون هیچ کمکی به رشته ما نکرده. بودجه ناچیز و نادیده گرفتن این رشته از جانب این نهاد صدمات بسیاری را وارد کرده است. در مسابقات جهانی شوت‌اوت 2022 قهرمان شدم و در مسابقات اسنوکر 6 توپ تایلند سومی را کسب کردم و قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه دارم و اولین و مهم‌ترین افتخارات این رشته را تاکنون به نام خودم ثبت کرده‌ام، اما وزارت ورزش تاکنون هیچ تقدیری از من انجام نداده است.

وی تاکید کرد: تنها پشتوانه ما در این سال‌ها هاشم اسکندری بود. وی مدیری کاردان و حامی ورزشکاران است و از هیچ کمکی به ما دریغ نکرده است، اما وزارت ورزش نمی خواهد پس از 12 سال خدمت صادقانه پشت مدیر خودش بایستد.

پرافتخارترین ورزشکار اسنوکر کشورمان و قهرمان جهان، خاطرنشان کرد: بسیار بی‌انگیزه هستم. به پایان حضورم در تور حرفه‌ای‌ها فکر می‌کنم. شاید دیگر نخواهم در سطح اول اسنوکر جهان بمانم. اگر مسئولان ورزش در این اندک مدت باقیمانده تا مجمع انتخاباتی فکری برای این رشته نکنند و بخواهند مدیریت فدراسیون را به فردی جز اسکندری واگذار کنند، شاید به کشور قطر بروم. آنان قدر ورزشکارانی مثل ما را بهتر می‌دانند. تاکنون هم پیشنهادات این چنینی را به خاطر مدیریت فعلی فدراسیون رد کرده‌ام.

حسین وفایی ادامه داد: وقتی جواب اسکندری که سال‌ها سابقه مدیریت در ورزش را داشته اینگونه می‌دهند، با ما ورزشکاران چه خواهند کرد. وزارت ورزش نه کمکی می‌کند و نه حمایتی از مدیران شایسته خود دارد، پس این حجم از مهاجرت ورزشکاران بدون دلیل نبوده است.

این ورزشکا در پایان گفت: همین بی‌تفاوتی‌ها نسبت به شایسته سالاری‌ها بزرگترین عامل مهاجرت ورزشکاران بوده است. از مقامات عالی کشور می‌خواهم تدبیری بیاندیشند تا فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دوران پیش از اسکندری بازنگردد. تصمیم جدی خود برای ادامه فعالیت حرفه‌ای و یا رفتن به کشوری دیگر را پس از مجمع انتخاباتی روز شنبه خواهم گرفت.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید