برتری وفایی برابر مارک سلبی مرد شماره دو اسنوکر جهان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
    کد خبر :965984
وفایی مارک سلبی مرد شماره دو اسنوکر جهان

ملی‌پوش اسنوکر ایران در نخستین دیدار خود در مسترز لندن برابر مارک سلبی نماینده کشور انگلستان و مرد شماره ۲ جهان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.

مسابقات مسترز یکی از مهمترین و پر بیننده‌ترین مسابقات دنیای اسنوکر است که تنها ۱۶ نفر برتر رده‌بندی جهانی می‌توانند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

حسین وفایی نماینده ارزنده کشورمان در نخستین حضور خود در این رقابت‌ها از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب مقابل مارک سلبی نماینده کشور انگلستان و مرد شماره دو اسنوکر جهان به میدان رفت و ارائه نمایشی خیره کننده و برتر موفق شد حریف سرشناس خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

وفایی در فریم سوم و هشتم این مسابقه موفق شد بریک بالای ۱۰۰ را به ثبت برساند که بیانگر آمادگی و انگیزه ورزشکار خوب اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها است.

ملی‌پوش اسنوکر ایران در دومین گام خود به مصاف برنده رقابت جان هیگینز و جک لیزووسکی می‌رود. در دیگر رقابت روز گذشته نیز شان مورفی موفق شد ۶ بر ۴ از سد نیل رابرتسون عبور کند.

به گزارش شرق، مسترز سال ۲۰۲۳ در روزهای ۷-۱۴ ژانویه (۱۷تا ۲۴ دی) در عمارت الکساندر یکی از نقاط دیدنی شهر لندن برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید