خسرو قمری: دوپینگ مهدی سهرابی قطعی نیست

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵
    کد خبر :568302

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به خبر دوپینگ کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان واکنش نشان داد.

خسرو قمری در واکنش به اعلام خبر دوپینگ مهدی سهرابی، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان توسط اتحادیه جهانی این رشته ورزشی اظهار داشت: هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است و موضوع در مرحله بررسی است. ضمن اینکه اتحادیه جهانی تا این لحظه چیزی در این باره به ما اعلام نکرده است.

وی افزود: ظاهراً موضوع به یک سال و نیم قبل یعنی زمستان 96 باز می‌گردد که در آن زمان نیز چیزی به ما اعلام نشد و تعجب ما هم از این موضوع است که چرا پس از این مدت طولانی چنین خبری آن هم در شرایطی که هنوز قطعی نشده، منتشر شده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با انتقاد از رویه اتحادیه جهانی ادامه داد: هنوز موضوع در مرحله اتهام است و اتحادیه جهانی نباید این موضوع را رسانه‌ای می‌کرد. مسئولان این اتحادیه به این‌گونه ورزشکاران پیشنهاد می‌دهند که اگر اطلاعاتی از کشورشان را به این اتحادیه ارائه کنند، به آنها بخشودگی می‌دهند و با این کار تخم نفاق را در کشورها می‌کارند.

به گزارش تسنیم ،قمری خاطر نشان کرد: تا زمانی که دوپینگ قطعی نشود نباید خبر آن نیز منتشر شود، اما اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری قصد دارد با این کار به اطلاعات داخلی کشورها دسترسی پیدا کند و ورزشکاران هم برای آنکه از این بخشودگی استفاده کنند، در برخی موارد اطلاعات اشتباهی ارائه می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید