خرید و فروش ارز در سوپر مارکت‌ها!

    کد خبر :313182

مدیرکل مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه از خرید و فروش پنهانی ارز مطلع هستیم گفت: این خرید و فروش‌ها توسط نیروی انتظامی رصد می‌شود.

امیر محمد پرهام‌فر در گفت‌وگو با  فارس و در پاسخ به این سوال که چرا از سوی ستاد اقدام موثری برای کنترل بازار ثانویه ارزی صورت نمی‌گیرد، گفت: قبل از تصمیمات ارزی دولت در بیست و یکم فرودین ماه سال جاری هم بازار ثانویه ارزی وجود داشت بطوری که افزایش روزانه و التهابات شدید ارزی در این بازار بوقوع می‌پیوست.

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه از خرید و فروش ارز در بازار ثانویه مطلع هستیم، بیان داشت: خرید و فروش‌های پنهانی ارز توسط نیروی انتظامی رصد می‌شود.

پرهام‌فر بیان داشت: کمیسیون مبارزه با قاچاق، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی با واحدهای غیرمجازی که اقدام به خرید و فروش ارز می‌کنند و همچنین صرافی‌های متخلف و دلالان ارزی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به واحدهای صنفی متخلف در خرید و فروش ارز گفت: سوپرمارکت‌هایی هم مشاهده شده که اقدام به خرید و فروش ارز کرده‌اند.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ممنوعیت خرید و فروش ارز در صرافی‌ها موقت است، گفت: فعلا با توجه به اختیار دولت در تعیین ضوابط خرید و فروش ارز، صرافی‌ها از خرید و فروش ارز منع شده‌اند اما ممکن است در آینده این ممنوعیت برداشته شود.

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت کشور وظایف را به دستگاه‌های مربوطه در خصوص مبارزه با قاچاق ارز ابلاغ کرده‌اند و آمار دستگیری‌ متخلفان و ارز مکشوفه در نیروی انتظامی کاملا مشخص است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید