خدمات گسترده‌ بسیج پزشکی ایران به مدافعان حرم با هر ملیتی

    کد خبر :28307

رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: امروز خدمات درمانی گسترده‌ای توسط بسیج جامعه پزشکی به مدافعان حرم آن هم با هر ملیتی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، آیت الله روح الله قرهی در مراسم سی‌ودومین محفل انس با قرآن تیم‌های اضطراری پزشکی دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: جامعه پزشکی ما امروز در مناطق محروم و به ویژه جبهه‌های مقاومت حضور دارند و بدون چشم داشتی خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد: لذا بسیج به هیچ عنوان منتظر دستور نمی‌ماند و بسیج جامعه پزشکی هر کجا احساس تکلیف کند در آن حضور می‌یابد.

آیت الله قرهی عنوان کرد: امروز خدمات درمانی گسترده‌ای توسط بسیج جامعه پزشکی به مدافعان حرم آن هم با هر ملیتی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجود و تشکیل بسیج برای آرامش کشور و ایجاد دوستی است، اظهار داشت: در دوران صدر اسلام نیز پیامبر بر این باور بود که شروع کننده جنگ نباید مسلمانان باشند که این به معنای ترس نیست.

رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد: بسیج نیز امروز از قدرتی برخوردار است که کشورهای جهان از این ظرفیت هراس دارد چرا که بسیجیان با ایمان به خدا کارها را جلو می‌برند.

آیت الله قرهی با بیان اینکه کسانی که بسیج و سپاه را جنگ طلب معرفی می‌کنند نادان هستند و خدا از آنها نخواهد گذشت، افزود: در دوران دفاع مقدس اگر بسیجیان نبودند ما در بسیاری از عملیات‌ها پیروز نبودیم.

وی تصریح کرد: اگر کسی باور کرد که باید به اخلاق الهی متعهد باشد پس باید در کردار و اظهارنظرهایش دقت کند و یکی از برکات ماه رمضان این است که از خواب غفلت بیرون بیاییم و برخی برای بدست آوردن پست و مقام دست به هر کاری می زنند و خط قرمزهای نظام را زیر پا می‌گذارند.

رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با اشاره به ویژگی‌های مبارک و ارزنده ماه رمضان گفت: این ماه بهترین فرصت برای خودسازی و پاکسازی انسان‌ها از گناهان بزرگ و کوچک است و امیدواریم همه ما بتوانیم از برکات ماه مبارک رمضان به بهترین نحو ممکن بهره ببریم.

آیت الله قرهی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان خوابیدن نیز ثواب محسوب می‌شود اما خواب غفلت بسیار بد است و امیدواریم خدا ما را از خواب غفلت بیدار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید