خدمات سالن های زیبایی

    کد خبر :994096

خدمات سالن های زیبایی زنانه و مردانه امروزه دستخوش تحولات بسیار زیادی شده اند و خدمات متفاوتی را در مقایسه با چند سال گذشته ارائه می دهند که این خدمات زیبایی در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به درامد سالن های زیبایی افزوده اند. اخیرا توجه به زیبایی صورت و بدن بسیار افزایش یافته است و بانوان و آقایان در کشور ما سعی دارند که از روش های زیبایی برای برطرف کردن نواقص چهره خود استفاده کنند یا به جوانسازی صورت بپردازند تا در مدت زمان بیشتری بتوانند زیبایی بدن و صورت را حفظ کنند. به همین دلیل امروزه سالن های زیبایی از پردرآمد ترین مشاغل در کشور ما محسوب می شوند که در بسیاری از مواقع درآمد آنها با پزشکان و مهندسان برابری می کند.

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد و شهرک غرب

خدمات سالن های زیبایی

خدمات سالن های زیبایی زنانه و مردانه به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

♦ خدمات زیبایی دائمی

♦ خدمات زیبایی موقتی و غیر دائمی

خدمات زیبایی دائمی به اموری همچون: میکروبلیدینگ ابرو، فیشیال پوست صورت، کاشت ناخن، فیبروز ابرو، کاشت مژه و … اختصاص پیدا می کنند. در حالی که خدمات زیبایی غیر دائمی و موقتی به خدمات زیبایی مانند: میکاپ، شینیون، اصلاح صورت، کوتاهی مو و … اختصاص خواهند داشت.

خدمات زیبایی دائمی

در لیست خدمات زیبایی که برای خانم ها و آقایان انجام می شوند، یکی از مهمترین آنها خدمات زیبایی دائمی است. خدمات زیبایی دائمی به صورت کلی به گروهی از خدمات زیبایی گفته می شوند که برای بخش های مختلف صورت یا بدن انجام می شوند و نتیجه دائمی به همراه دارند؛ به نحوی که متقاضیانی که قصد دریافت این خدمات را دارند، قادر به بهره بردن از نتایج آنها از یک ماه الی چند سال هستند.

محبوب ترین خدمات زیبایی دائمی

از محبوب ترین خدمات زیبایی دائمی که بیشترین میزان استقبال از انها در سالن های زیبایی زنانه و مردانه به عمل آمده است، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

کاشت ناخن دست و پا

کاشت ناخن دست و پا از محبوب ترین خدمات سالن های زیبایی زنانه است که مختص بانوان است و آقایان آن را به کار نمی برند. در این روش ناخن مصنوعی یا ماده ای به نام ژلیش بر روی ناخن طبیعی اشخاص قرار می گیرد و طی عملیات ویژه ای به آن فرم داده می شود تا شکل طبیعی ناخن را به خود بگیرد. پس از آن لاک و طرح دلخواه مشتری بر روی ناخن قرار می گیرد و به زیبایی ناخن ها افزوده می شود.

کاشت ناخن در گوهردشت

ماندگاری کاشت ناخن دست و پا برای بانوان در حدود یک ماه است و پس از آن باید ترمیم کاشت ناخن انجام شود. کاشت ناخن دست و پا را میتوان با مدل های مختلفی مورد استفاده قرار داد که برخی از انها عبارتند از: کاشت ناخن نچرال، کاشت ناخن کوتاه، کاشت ناخن بلند، کاشت ناخن دخترانه و ….

میکروبلیدینگ ابرو نچرال

میکروبلیدینگ ابرو نچرال از روش های ترمیم ابرو است که ظاهری بسیار طبیعی به وجود می آورد و طی یک عملیات کم تهاجمی و بدون درد انجام می شود. با این وجود از دیگر خدمات سالن های زیبایی زنانه باید به میکروبلیدینگ ابرو نچرال اشاره کرد که در حال حاضر از بین هر 5 خانم دست کم 3 نفر آنها به دریافت خدمات میکروبلیدینگ ابرو پرداخته اند و این موضوع نشان دهنده میزان استقبال از میکروبلیدینگ ابرو نچرال در سالن های زیبایی زنانه است.

میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد

اما لازم به ذکر است که این روش نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در سالن های زیبایی مردانه هم خدمات میکروبلیدینگ ارائه داده می شود تا نواقص ابروی آقایان برطرف شود و ظاهر زیباتری در ابرو های آنها ایجاد گردد. در واقع موضوعی که باعث شده تا آقایان هم میکروبلیدینگ ابرو نچرال انجام دهند، ایجاد جلوه بسیار طبیعی و غیر مصنوعی برای ابروی آقایان است و باعث می شود که ظاهر زننده ای برای انها ایجاد نشود.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز همانند میکروبلیدینگ نچرال است با این تفاوت که در این روش، طراحی فرم و مدل ابرو متناسب با چهره و نسبت های طلایی آن انجام می شود در حالی که در میکروبلیدینگ ابرو نچرال، طراحی بر اساس سلیقه مشتری و بدون در نظر گرفتن چهره انجام می شود؛ به همین دلیل فیبروز ابرو با استقبال بیشتری رو به رو شده است و طرفداران زیادتری در مقایسه با میکروبلیدینگ دارد زیرا جلوه بیشتری به صورت می دهد و در زیبایی موثر تر است.

فیشیال پوست صورت

از دیگر خدمات سالن های زیبایی که در گروه خدمات زیبایی دائمی باید به آن اشاره داشت، فیشیال پوست صورت است؛ فیشیال صورت روشی است که به منظور پاکسازی و جوانسازی پوست در آرایشگاه های زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد و از بخش های متعددی برخوردار است که هر یک از بخش ها و مراحل آن در جهت برطرف کردن یکی از مشکلات پوستی به کار می روند و تاثیر ویژه ای را روی آن می گذارند. فیشیال صورت در آرایشگاه زنانه و مردانه معمولا دارای هفت مرحله اصلی است که این مراحل عبارتند از:

♦ بخور صورت

♦ پاکسازی پوست صورت

♦ آبرسانی پوست

♦ برطرف کردن جوش های سر سیاه و سر سفید

♦ ماساژ پوست صورت

♦ لایه برداری از پوست

♦ استفاده از ماسک های مخصوص

لازم به توضیح است که یکی از اصلی ترین علل استفاده از فیشیال صورت برای جوش است زیرا تاثیر بسیار چشم گیری بر روی وضعیت جوش های صورت می گذارد؛ در فیشیال با برطرف شدن آلودگی های سطحی و عمقی پوست، شرایط برای ایجاد جوش و آکنه از بین می رود و تولید این نوع جوش ها در صورت به میزان زیادی کاهش می یابد. اما علاوه بر آنکه فیشیال صورت برای جوش مورد استفاده قرار بگیرد، در راستای مسائل دیگری همچون: آبرسانی، جوانسازی، افزایش تولید کلاژن، برطرف شدن لکه های پوستی و … نیز به کار برده می شود.

سخن پایانی

خدمات سالن های زیبایی زنانه در انواع خدمات زیبایی دائمی و غیر دائمی را میتوانید از طریق سالن زیبایی نوژا که از بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران است، انجام دهید و نتیجه کاملا رضایت بخش از آن دریافت نمایید. سالن زیبایی نوژا واقع شده در سعادت آباد تهران از شهرت و اعتبار مناسبی برخوردار است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مجموعه زیبایی لازم است تا از طریق وب سایت رسمی آن به نشانی nozhasalon.ir وارد عمل شوید تا با خدمات مختلف این مرکز آشنا گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید