فیشیال یا پاکسازی پوست چیست؟

    کد خبر :994099

آیا می دانید فیشیال چیست؟ آیا میدانید هدف از فیشیال چیست؟ اگر می خواهید که در رابطه با این خدمات زیبایی پوست آشنا شوید و به اطلاعات خود در این زمینه بیفزایید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پوست یکی از مهمترین بخش های صورت و بدن است که بیشترین قسمت از بدن ما را فرا گرفته است و نقش کاملا حیاتی برای بدن انسان ایفا می کند؛ به همین دلیل مراقبت و رسیدگی به پوست از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است که ما نباید از آن غافل شویم؛ بلکه باید نهایت رسیدگی و مراقبت های پوستی را اجرا کنیم تا در شرایط مناسبی قرار بگیریم.

به عبارت دیگر میتوان گفت که پوست نه تنها در سلامتی بلکه در زیبایی نیز تاثیر گذار است و بر همین مبنا، اکثر متخصصان پوست به بیماران خود توصیه می کنند که برای بهره بردن از پوست صورت شاداب و زیبا، حتما به میزان کافی مراقبت و رسیدگی به پوست را انجام دهند. یکی از روش هایی که میتوان به کمک آن به بهترین شکل از پوست صورت مراقبت کرد، فیشیال است که در بخش های بعد به بررسی آن می پردازیم.

فیشیال چیست؟

فیشیال یا پاکسازی پوست روشی است که به شکل غیر تهاجمی یعنی بدون درد، خونریزی و جراحت انجام می شود و از طریق آن میتوان مشکلات مختلف پوستی را برطرف کرد. فیشیال با هدف از بین بردن جوش های پوستی، جوانسازی و پاکسازی پوست انجام می شود که علاوه بر این موارد تاثیرات مثبت دیگری را نیز بر روی پوست می گذارد. لازم به توضیح است که تاثیرات حاصل از این روش به شکل دائمی بر روی پوست باقی نمی ماند بلکه باید آن را در فواصل زمانی مشخص به شکل مداوم مورد استفاده قرار داد تا بتوان از نتایج آن تا پایان عمر بهره مند شد و مشکلات مختلف پوستی را به میزان هر چه بیشتر برطرف کرد.

فیشیال پوست هر چند وقت یکبار نیاز است؟

با توجه به موارد ذکر شده در بخش فوق این سوال از سوی متقاضیان و طرفداران پاکسازی صورت ایجاد می شود که فیشیال پوست هر چند وقت یکبار باید انجام شود تا نتیجه خوبی را ایجاد کند. در این خصوص باید بگوییم که بر اساس اطلاعات کسب شده از سوی پزشکان پوست و مو، بهتر است تا فیشیال صورت را حداقل ماهی یک مرتبه انجام داد تا بتوان تاثیرات منفی ایجاد شده بر روی پوست را از بین برد. کسانی که به شکل مرتب، ماهی یک مرتبه فیشیال صورت انجام می دهند، به مرور زمان تاثیرات بسیار خوبی را بر روی پوست خود مشاهده خواهند کرد. البته لازم به توضیح است که تاثیرات فیشیال پس از مرتبه اول نیز به وضوح قابل مشاهده است.

دوره آموزش پاکسازی پوست در ایران فیشیال

مراحل فیشیال تخصصی

مراحل فیشیال تخصصی که در سالن های زیبایی انجام می شود، به شرح زیر است:

بخور دادن پوست:در مرحله اول فیشیال تخصصی، پوست متقاضی با استفاده از مواد مخصوصی بخور داده می شود تا شرایط برای انجام مراحل بعدی به وجود آید.

پاکسازی پوست: در این مرحله، با استفاده از تونرهای مخصوص پاکسازی پوست انجام می شود تا آلودگی های سطحی روی پوست از آن خارج شوند و به عمق پوست نفوذ نکنند.

تخلیه جوش های پوستی: مرحله سوم فیشیال تخصصی، تخلیه جوش های سر سیاه و سر سفید پوستی است که در سالن های زیبایی برای انجام این مرحله از دستگاه های مخصوص استفاده می شود که این دستگاه ها با قدرت مکش خود، جوش ها را تخلیه می کنند.

لایه برداری پوست: لایه برداری یکی از مراحل بسیار لذت بخش فیشیال صورت است زیرا در این مرحله، رنگ پوست بسیار روشن می شود و سلول های مرده سطح پوست صورت از بین می روند و پوست جدیدی سطح صورت را می گیرد. لایه برداری علاوه بر انکه موجب روشن شدن پوست می شود، در نرم و لطیف شدن صورت نیز تاثیرگذار است.

آبرسانی پوست: مرحله دیگری که برای فیشیال تخصصی صورت به کار برده می شود، آبرسانی پوست است که این مرحله باید متناسب با جنس پوست از نظر: خشک یا چرب بودن انجام شود. کرم های مخصوص و مناسبی در این بخش به کار می روند که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند و تا عمق آن نفوذ می یابند. با این وجود خشکی پوست از بین می رود و لطافت و نرمی به آن باز می گردد.

ماساژ صورت: ماساژ صورت برای متقاضیان فیشیال بسیار لذت بخش است زیرا حالت آرامش بخشی را در انها ایجاد می کند؛ در این بخش پوست صورت با استفاده از تکنیک های تخصصی ویژه ای ماساژ داده می شود تا خون به میزان کافی در زیر پوست جریان یابد و مواد مورد نیاز برای آن در تمامی بخش های صورت تامین شود. علاوه بر آن ماساژ در برطرف شدن چین و چروک ها و تقویت عضلات صورت نیز مفید است.

استفاده از ماسک صورت: آخرین مرحله از فیشیال تخصصی پوست، به کار بردن ماسک صورت است که باید متناسب با جنس پوست هر شخص از ماسک های مناسب استفاده شود. ماسک تمامی مواد مورد نیاز برای پوست را در اختیار آن قرار می دهد و التهابات پوستی را تسکین می بخشد.

آموزش پاکسازی پوست در کرج

فیشیال بهتره یا میکرودرم؟

عده زیادی به دنبال پاسخ این پرسش هستند که فیشیال بهتره یا میکرودرم؟ میکرودرم در واقع روشی است که به واسطه یک دستگاه مخصوص و کوچک، جوش های سر سیاه و سر سفید از پوست تخلیه می شوند و منافذ پوستی قادر به تنفس عمیق می گردند؛ این در حالی است که تخلیه جوش از صورت تنها یکی از مراحل فیشیال است. به همین دلیل میتوان گفت که فیشیال در مقایسه با میکرودرم آبریژن روش بسیار کامل تر و اثربخش تری است که از زوایای مختلف روی پوست تاثیر می گذارد در حالی که میکرودرم آبریژن فقط یکی از معضلات پوستی را برطرف می کند.

آیا فیشیال بعد از بوتاکس امکان پذیر است؟

فیشیال بعد از بوتاکس امکان پذیر نیست و کسانی که تزریق بوتاکس انجام داده اند، بلافاصله نباید فیشیال انجام دهند زیرا این کار برای آنها میتواند خطرناک باشد و مشکلاتی را ایجاد کند.

اما با گذشت مدت زمان مشخصی از تزریق بوتاکس می توان به فیشیال صورت پرداخت که

معمولا در این خصوص توصیه می شود تا عزیزان به مدت 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس برای فیشیال صبر کنند و سپس پاکسازی و جوانسازی پوست با فیشیال انجام دهند. اما برای احتیاط بیشتر، این مورد را با پزشک متخصص زیبایی خود بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

کلام پایانی

فیشیال یا پاکسازی روشی بسیار مناسب برای جوانسازی پوست صورت بانوان و آقایان است که شادابی و طراوت را به پوست آنها هدیه می دهد و بسیار لذت بخش است. اگر تا کنون این روش را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار نداده اید، از طریق آکادمی ایران فیشیال برای بهره مند شدن از نتایج آن اقدام کنید. ایران فیشیال علاوه بر آنکه این روش را به متقاضیان ارائه می دهد، دوره های آموزشی فیشیال پوست را نیز به بهترین شکل برگزار می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید از طریق وب سایت این مجموعه به نشانی iranfacial.com اقدام کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید