خداحافظی هافبک پیشین استقلال و تراکتورسازی از فوتبال

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱
    کد خبر :449847

هافبک پیشین استقلال و تراکتورسازی با انتشار متنی خداحافظی رسمی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

مهدی کریمیان که سابقه حضور در تیم‌های برق شیراز، ذوب‌آهن، فجرسپاسی، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را در کارنامه دارد، با انتشار متنی از دنیای فوتبال رسماً خداحافظی کرد. این متن در زیر می‌آید:

«به نام حق

گاهی همه چیز آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمی‌کنی. هر چند سلام سرآغاز دردناک خداحافطی است، ولی بگذارید این خداحافظی به امید پیش بودن سلامی نو باشد. در خداحافظی زبان قاصر است، خصوصاً حالا که زمان آویختن کفش‌هایی است که سال‌های متمادی همراهم بودند.

در مکتب شاهین رشد کردم، با سبزقباهای اصفهان (ذوب‌آهن) با اصول حرفه‌ای فوتبال آشنا شدم، با برق شیراز 70 ساله به تیم ملی رسیدم، با سپاهان طلایی هت‌تریک قهرمانی را رقم زدیم، با پرشورهای دیار آذربایجان جام حذفی را به ارمغان آوردیم، با استقلال بهترین نتایج در شروع لیگ و با تنها تیم شهید دنیا (فجرسپاسی) برای کشورم خدمت کردم.

فوتبال به من چیزهای زیادی داد، روزهای خوش فراوان و باعث شد با انسان‌های فوق‌العاده‌ای آشنا شوم و همواره با تکیه بر باورهای قلبی خودم راه را بپیمایم، در این سال‌ها لحظات و احساساتی باور نکردنی و تکرارنشدنی را تجربه کردم و همیشه منش و اخلاق ورزشی را در سرلوحه کارم قراردادم.

بر خود لازم می‌بینم از تمام مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان، تیم‌های پزشکی و پشتیبانی، عزیزان گرامی در رسانه‌ها و هواداران عزیز و گرامی که قطعاً فوتبال بدون آنها معنایی نخواهد داشت که همگی در پیشرفت این کمترین، نقش بسیاری داشتند، سپاسگزاری کنم.

خوشحالم از اینکه از خود ردی به‌جا گذاشتم، از این پس بخش دوم زندگی من آغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم بدون کمک پاهایم هم کارهای خوبی انجام دهم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید