حمل و نقل بین المللی برای تمام نقاط جهان

    کد خبر :1000028

یکی از مهمترین خدماتی که تجار ، مهاجران و اشخاص مختلف به آن نیاز دارند حمل و نقل بین المللی است که امکان انتقال محموله و کالاهای شما به نقاط مختلف جهان را فراهم می نماید . امروزه شرکت ها و موسسه های بسیار زیادی در این خصوص فعالیت می نمایند و انتخاب یک شرکت معتبر و دارای سابقه درخشان یک امر بسیار مشکل است . از همین جهت در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی که امکان انتقال محموله های مختلف از ایران به سایر کشور ها را فراهم می نماید را به شما عزیزان معرفی نماییم .

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین شرکت های باربری به صورت همه روزه برای انتقال محموله های مختلف شما آماده ارائه خدماتی تخصصی و سریع و ارزان است و امکان ارسال محموله های به همه کشور ها را از طریق روش های باربری مختلف فراهم می نماید .

در ادامه مقاله به بررسی خدمات این مجموعه می پردازیم.

حمل بین المللی از طریق انواع روش های باربری

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار ، استفاده از روش های مختلف برای انتقال محموله های شما می باشد . این روش ها امکان ارسال محموله ها در تناژ ، ابعاد و شرایط مختلف را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

شرکت حمل و نقل آنی بار از طریق روش های زیر برای انتقال محموله های شما اقدام می نماید :

♦ حمل و نقل زمینی

♦ حمل هوایی

♦ حمل دریایی

هریک از این روش ها برای انتقال محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند و شرایط محموله های تاثیر مستقیم در انتخاب نوع روش حمل دارد . هزینه های انتقال محموله ها با روش های مختلف نیز متفاوت است . از همین جهت ، مشاوره قبل از ثبت سفارش خدمات باربری بین المللی می تواند در کاهش هزینه هزینه ها و افزایش سرعت انتقال محموله های بسیار موثر باشد .

برای مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره پنج رقمی 57669-021 در تماس باشید .

حمل بین المللی به روش هوایی چگونه است

حمل بین المللی به روش هوایی چگونه است ؟

روش حمل هوایی با استفاده از هواپیماهای ترابری و یا مسافری انجام می شود . بر اساس شرایط محموله شما باید روش مناسب نیز انتخاب شود. مجموعه آنی بار از طریق روش حمل هوایی ، انتقال محموله های شما به همه نقاط جهان را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

روش حمل هوایی سریعترین راه برای ارسال محموله ها به نقاط دیگر جهان است اما بر اساس شرایط هواپیمایی محدودیت هایی برای انتقال محموله ها در نظر گرفته شده است و برخی اقلام ( مانند باطری ) قابل ارسال با هواپیما نیستند.

به عنوان مثال ، برای  ارسال بار به کانادا می توانید از طریق روش حمل هوایی محموله های خود را در کمتر از 1 هفته به شهر های مختلف این کشور ارسال کنید .

برای خدمات حمل هوایی به نقاط مختلف جهان بهتر است ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

حمل دریایی بین المللی

در خدمات حمل و نقل بین المللی ، روش حمل دریایی مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال محموله ها می باشد . این روش برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی که داخل کانتینر بارگیری شده اند بسیار مناسب است.

در روش حمل و نقل بین المللی به صورت دریایی ، محموله ها در داخل کانتینر های 40 و 20 فوت بارگیری و از همه نقاط کشور به بنادر جوبی ( خصوصا بندرعباس ) منتقل می شوند و سپس داخل کشتی های باری بارگیری می شوند.

روش حمل دریایی برای انتقال محموله ها در حجم زیاد بسیار مناسب است . به عنوان مثال ، برای  ارسال بار به استرالیا می توانید از طریق حمل دریایی محموله های خود را به راحتی و در اسرع وقت منتقل کنید .

برای خدمات حمل و نقل دریایی ، مشاوره تخصصی سبب کاهش هزینه های حمل و نقل میشود . بهتر است قبل از هر اقدامی با شماره 57669-021 در تماس باشید .

حمل و نقل زمینی کالا

یکی از روش های حمل و نقل بین المللی ، حمل زمینی است که امکان انتقال کالاهای مختلف را با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می نماید.

در روش حمل و نقل زمینی ، محموله های شما با استفاده از تریلی ترانزیت بارگیری و منتقل می شوند . این روش معمولا برای کشور های همسایه یا کشور های اروپایی که به واسطه چند کشور به ایران متصل هستند انجام میشود .

به عنوان مثال ، برای حمل و نقل بار به ترکیه می توانید از طریق روش حمل زمینی با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید . در این روش محموله های از هر نقطه ای از ایران بارگیری و به مرز ایران و ترکیه منتقل میشوند . سپس با انجام فرایند های گمرکی محموله ترخیص شده و وارد خاک ترکیه می شود و در گمرک شهر مورد نظر شما تحویل میگردد .

حمل و نقل بین المللی با بیمه نامه کامل

برای انتقال محموله های به صورت بین المللی ، فارغ از روش حمل آن باید از بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله استفاده نمود . در مجموعه آنی بار برای افزایش امنیت محموله های شما بر اساس میزان ارزش اعلامی شما از بهترین بیمه نامه استفاده می شود.

آنی بار برای حمل زمینی به نقاط مختلف جهان از بیمه نامه ایرانی ( آسیا و ایران ) و بیمه نامه Cmr  استفاده می نماید تا بهترین کیفیت انتقال محموله ها ایجاد شود .برای حمل و نقل هوایی و دریایی نیز بیمه نامه مورد استفاده قرار میگیرد که کاملترین و معتبر نوع بیمه نامه می باشد.

به صورت کلی ، برای محموله های مختلف تا 500 میلیون تومان نیز بیمه نامه به صورت رایگان در نظر گرفته می شود تا هزینه های حمل و نقل بین المللی شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد .

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل بین المللی

برای خدمات حمل و نقل بین المللی بهتر است قبل از اقدام به ارسال محموله های خود ابتدا با مشاوران و کارشناسان زبده آنی بار مشاوره نمایید . این مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی انجام خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود .

مشاوره تخصصی و دقیق در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است و انتقال محموله های شما در اسرع وقت و با مناسب ترین روش انجام خواهد شد .

اگر قصد دارید برای حمل و نقل بین المللی با بهترین مشاوران در ارتباط باشید با شماره 5 رقمی آنی بار ( 57669-021 ( در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آنی بار به آدرس anibar.net مراجعه نمایید .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید