حمله موشکی سپاه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده ایران دارد

    کد خبر :39364

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حملات موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده جمهوری اسلامی ایران دارد که این تنها گوشه بسیار کوچکی از آن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیام های موجود در حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار کرد: این اقدام دارای چند پیام است که یک پیام آن به همان گروهک داعش است که اگر به دنبال ترقه بازی باشند،‌ جواب این ترقه بازی حملات موشکی خواهد بود و با آنان قاطع برخورد می‌شود.

وی افزود: پیام دیگر این حملات به حامیان منطقه‌ای و بین المللی داعش است که بدانند قدرت جمهوری اسلامی بازدارنده و گسترده است و این تنها گوشه بسیار کوچکی از این قدرت به شمار می‌رود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پیام آخر این حملات به آمریکا و حامیان وی است،‌ گفت: آمریکا که به دنبال افزایش تحریم‌های اقتصادی و هسته ای علیه ایران است، ‌باید بداند که از این تحریم‌ها نتیجه‌ای نمی‌گیرد و توانایی ایران برای مقابله با تحریم‌های آمریکا فراوان است و آنان اگر بخواهند به چنین کارهایی ادامه دهند، ایران نیز توانایی برخورد با چنین مواردی را دارد و در واقع ایران در برابر هر عمل تروریستی علیه ملتش پاسخ کوبنده تر و قدرتمندتر از گذشته به عاملان آن می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید