حمله مدیرعامل استقلال به میثاقی

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳
    کد خبر :824995
حمله مدیرعامل استقلال به میثاقی

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

احمد مددی درباره ناتمام ماندن صحبت‌هایش در شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، اظهار داشت: شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد که شیطنت و نیات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال کرد.

مددی تصریح کرد: هیچ تردیدی در گرایش رنگی میثاقی و تعلق خاطرش به یک تیم خاص وجود ندارد و ایشان با سو استفاده از موقعیت خویش و تریبون رسمی صدا و سیما که امانتی دست ایشان است، به تخریب وجهه استقلال مشغول است.

وی که با سایت باشگاه استقلال صبحت می‌کرد یادآور شد: از مدیریت محترم شبکه سوم سیما می‌خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه‌ای به دنبال به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و تولید حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن‌ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع کنند و نهایتا سیاست برنامه خود را از “به هر قیمتی دیده شدن” به “قیمتی دیده شدن” تغییر دهد.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقایق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در پایان نیز درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غیر منصفانه کنند. مطمئنا به زودی با تلاش‌های بی وقفه، علیرغم شیطنت‌ها و غرض ورزی‌های صورت گرفته، مشکلات استقلال حل می‌شود و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید