حضور شرکت های دانش بنیان تولید کننده دارویی در مونیخ

    کد خبر :401797

شرکت های دانش بنیان تولید کننده دارو در نمایشگاه «اکسپوفارم مونیخ» حضور یافتند.

به گزارش مهر، نمایشگاه داروسازی مونیخ (Expopharm) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری داروسازی در اروپاست. این نمایشگاه سالیانه برگزار می شود و بیش از ۲۷۰۰۰ بازدیدکننده تجاری و ۵۰۰ غرفه دار در آن شرکت می کنند.

نمایشگاه داروسازی مونیخ شامل چندین کنفرانس کلیدی، رویدادهای ویژه و مکان‌های کسب و کار و تجارت می شود، که مهمترین آنها FIP (کنگره جهانی داروسازی و علوم دارویی) و ABDA، گردهمایی سیاسی مرکزی سال برای داروسازان آلمان، است. این گردهمایی بین المللی، بزرگترین تولیدکنندگان و خریداران عمده فروش و همچنین داروسازان را از سرتاسر جهان گرد خود جمع می کند و آخرین نوآوری ها و سبک هایی را که به این بخش شکل می دهند ارائه می دهد.

نمایشگاه اکسپوفارم بعد از نمایشگاه CPHI از اعتبار بالایی نزد شرکت‌های دارویی و سازندگان دارو دارد. نمایشگاه CPHI در واقع یک پلتفرم برای ایجاد ارتباط با شرکت‌های تولیدکننده دارو و به ویژه شرکت‌های تولید کننده مواد موثره یا تجهیزات دارویی و خدمات مرتبط است. به همین لحاظ بخش اعظمی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را شرکت‌های تولیدکننده دارویی و نه شرکت‌های بازرگانی تشکیل می دهند.

نمایشگاه CPHI در واقع فضایی است تا تولیدکنندگان دارویی بتوانند مواد اولیه و تجهیزات موردنظر خود را از غرفه داران تهیه کنند. این درحالی است که نمایشگاه ExpoPharm یک فضای بازرگانی و تجاری برای یافتن تامین کنندگان و توزیع کنندگان داروها و فرآرودهای دارویی نهایی است.

در همین راستا ۵ شرکت دانش بنیان تولید کننده دارو و محصولات وابسته توانستند با حمایت ۷۰ درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور بیابند.

همچنین بسیاری از بخش‌های مختلف دولتی آلمان نظیر انجمن داروهای انسانی آلمان ABDA نیز در نمایشگاه با پاویون ایران جلساتی داشته و نسبت به حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه بسیار خرسند بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید