حجاج ایرانی ۸ میلیون دقیقه مکالمه کردند

    کد خبر :111963

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد در ایام حج امسال بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کند .

سهراب آغ‌بیات با اعلام این مطلب اظهار کرد: این شرکت امسال با توجه به پیش‌بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب میان ایران و عربستان، به صورت دائم مسیرهای مورد نظر را مورد بازنگری کیفی قرار داد تا ضمن ارتقاء کیفی مکالمات، میزان ترافیک راهیابی نشده(No Route) کاهش چشمگیری یابد .

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت مستمر قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه این اداره کل برای رفع آن به کار گرفته می‌شود .

وی افزود: تمامی ترافیک از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و با توجه به پایش مستمر پارامترهای کیفیتی ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکان قرار گرفت.

آغ‌بیات تصریح کرد: به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط به 40.75 درصد و همچنین متوسط زمان مکالمات در حدود 2 دقیقه رسید که رقم مناسب و مطلوبی است و براساس بررسیهای به عمل آمده، کیفیت صدا نیز مورد رضایت مشترکان قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید