جوانب مثبت و منفی تویوتا RAV4 نسل جدید در یک نگاه

  • خودرو
  • شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
    کد خبر :531895

بررسی جوانب مثبت و منفی یک خودرو می تواند به انتخاب بهتر مشتریان کمک کند، در همین رابطه صحبت هایمان را در ادامه به بررسی نکات مثبت و منفی تویوتا RAV4 جدید اختصاص می دهیم.

تویوتا محصولات زیادی برای عرضه کردن به مشتریان خود دارد، اما بدون شک خودروی شاسی بلند “تویوتا RAV4” یکی از بهترین گزینه های تویوتا برای کسانی خواهد بود که یک شاسی بلند مطلوب با عملکرد بسیار خوب می خواهند، بویژه نسل جدید تویوتا RAV4 که بهبود فنی و طراحی ظاهری جذاب در کنار کیفیت بالای همیشگی محصولات تویوتا دارد و این موضوع باعث شده تا انتخاب این خودرو بیش از پیش توجیه پذیر باشد.

– جنبه مثبت

– ظرافت و جذابیت ظاهری

بدون شک اولین چیزی که در یک خودرو مورد توجه قرار می گیرد، طراحی ظاهری یک اتومبیل خواهد بود که خودروی نسل جدید تویوتا راو4 در این خصوص عالی عمل کرده و با رویکرد جدیدی که شرکت خودروسازی تویوتا برای طراحی محصولات خود در پیش گرفته است، موفق شده ظاهری جذاب و تماشایی با ظرافت بسیار زیاد داشته باشد و همین موضوع اولین و مهم ترین جنبه مثبت تویوتا راو4 نسل جدید به شمار می آید.

– طراحی داخل کابین فکر شده

در داخل کابین تویوتا راو4 فضای ذخیره سازی همه جا در نظر گرفته شده است و در کنار آن می توانیم شاهد یک طراحی جذاب و چشم نواز بویژه در کنسول مرکزی اتومبیل باشیم که با استفاده از الگوهای طراحی مینیمالیستی، سعی شده تا از حداقل کلیدهای فیزیکی استفاده شده و بیشتر آنان به غربیلک فرمان و همچنین سیستم سرگرمی اتومبیل منتقل شود تا تنها شاهد کنترل کننده های سیستم تهویه مطبوع کابین در بخش مرکزی کنسول باشیم. روکش های چرمی کشیده شده بر روی داشبورد اتومبیل هم شما را به یاد محصولات باکیفیت لکسوس خواهد انداخت.

– سرگرم کننده برای رانندگی

معمولا خودروهای شاسی بلند سایز متوسط موجود در بازار برای ماجراجویی جذاب نیستند، اما تویوتا راو4 تجربه ای متفاوت برای کاربران خود داشته و مشتریان با خرید نسل جدید این خودرو علاوه بر ظاهری جذاب، می توانند یک رانندگی کاملا سرگرم کننده و هیجان انگیز بویژه در مسیرهای خارج از جاده تجربه کنند. رانندگی با این خودرو در جاده های سنگلاخی هم می تواند جذاب باشد و کاربران خود را ناامید نخواهد کرد.

– جنبه منفی

– تاخیر در پاسخگویی

حتی در حالت های رانندگی “اکو” و “عادی” و بیشتر از همه در حالت “اسپرت”، خودروی تویوتا RAV4 با تاخیر به درخواست کاربران خود پاسخ خواهد داد. در نسخه های تنفس طبیعی بعد از اینکه پدال گاز را فشار دادید، موتور به درخواست شما پاسخ خواهد داد. اما در نسخه های توربوشارژر اتومبیل با تاخیری در توربوشارژر همراه هستیم که با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک تاحدودی جبران خواهد شد.

– ارائه اطلاعات متوسط

سیستم سرگرمی تویوتا راو4 به موارد مختلفی تقسیم می شود. اول از همه اینکه سیستم سرگرمی این خودرو برای اکثر موارد خوب است و می توانید از قابلیت اپل کارپلی آن به عنوان یک ویژگی پرکاربرد استفقاده کرد، اما در مقابل صفحه نمایشگر اتومبیل دارای کیفیت مطلوبی نبوده و در اطراف آن از دکمه های بی کیفیت استفاده شده است و گرافیک و طرح آن قدیمی به نظر می رسد. علاوه بر این بزرگ ترین عیب این سیستم می تواند عدم پشتیبانی از “آندروید اوتو” باشد که تجربه و انتخاب این اتومبیل را برای بسیاری از مشتریان خراب می کند و نیاز به بهبود خواهد داشت.

– قیمت

با اینکه خودروی شاسی بلند تویوتا راو4 یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند سایز متوسط بازار به شمار می آید، اما قبل از خرید باید به برچسب قیمت آن هم توجه داشت. در این خصوص باید گفت که قیمت پایه یک دستگاه شاسی بلند نسل جدید تویوتا RAV4 تقریبا معادل 40 هزار دلار خواهد بود، این درحالیست که مشتریان با صرف هزینه تقریبا مشابه می توانند صاحب یکی از مدل های لکسوس NX و یا لکسوس UX با کمتر از 40 هزار دلار شوند که در این خصوص محصولات لکسوس بسیار بهتر و جذاب تر نیز خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید