جهانگیری: اعتماد عمومی تنزل پیدا کرده است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
    کد خبر :674683

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که تضعیف جایگاه رهبری می‌تواند برای ایران خطرناک باشد، گفت: در شرایط فعلی سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم تنزل پیدا کرده برای ترمیم اعتماد لطمه دیده باید خطا‌ها جبران شود و مسئولیت‌پذیر باشیم.

 اسحاق جهانگیری در مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با شرایط خاص موجود در کشور برگزار شد. در شرایط دشوار و غمباری هستیم.

وی بیان کرد: من هم مثل هر ایرانی دیگر به آسانی سخن بر زبانم جاری نمی‌شود، اگر الزام به حکم وظیفه، اخلاق و ادب در قبال یادبود دو شخصیت ممتاز و ملی کشور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، ترجیح می‌دادم در برابر حادثه‌ها و فاجعه‌هایی که در دو هفته گذشته کام ملت را تلخ کرده، همچنان سکوت کنم و به درون خود پناه برده و تنها با خدای خود در خلوت صحبت کنم.

به گزارش ایسنا،معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه تضعیف جایگاه رهبری می‌تواند برای ایران خطرناک باشد، گفت: در شرایط فعلی سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم تنزل پیدا کرده، برای ترمیم اعتماد لطمه دیده باید خطا‌ها جبران شود و مسئولیت‌پذیر باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید