جنسیس مدل 2022 رقیب سری 5 بی ام و را رونمایی کرد

    کد خبر :824872

شرکت جنسیس به تازگی با معرفی G80 اسپرت 2022 محصولی را رونمایی کرد که به جرات می‌توان از آن به عنوان رقیب سری 5 بی ام و یاد کرد. در اواخر مارس 2020 بود که جنسیس نسل دوم آن را معرفی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–جنسیس با افزودن مدل اسپرت به G80 2022، آن را به سدان هیجان انگیز تبدیل کرده که از قلب تپنده قوی‌تر برخوردار بوده و برخی تغییرات هم در چهره ظاهری آن ایجاد شد. شرکت کره‌ای یک گزینه رنگی خاص Cavendish Red هم در نظر گرفته که افراد می‌توانند آن را سفارش دهند. در طراحی ظاهری باید به سپرهایی با ورودی هوا بزرگ‌تر، رینگ‌های تجدیدنظر شده 5 پره حفره‌دار و برخی دیگر اشاره کرد.

جنسیس G80 اسپرت 2022، سدان لوکس تهاجمی

به طور کلی G80 اسپرت 2022 تغییر ظاهری چندانی با نسخه استاندارد ندارد و تنها به این موارد ختم می‌شود. به نوعی جنسیس سعی کرده طراحی تهاجمی‌تر با ویژگی‌های ظاهری در نظر گیرد. رینگ آلیاژی 20 اینچی کرومی جلوه زیبایی به جی 80 اسپرت 2022 بخشیده و از لنت‌های قرمز اسپرت هم در این مدل بهره گرفته شد. برای فضای داخلی از چرخ قرمز بهره گرفته شده که در کنار رنگ خاکستری، زیبایی بسیاری را دربرمی‌گیرد.

غربیلک فرمان سه راه چرمی، صفحه نمایش بزرگ لمسی با سیستم سرگرمی اختصاصی جنسیس، پشت آمپر دیجیتالی و برخی دیگر، ویژگی‌های ظاهری داخلی جنسیس G80 اسپرت 2022 هستند. متاسفانه شرکت کره‌ای جزئیات فنی را به اشتراک نگذاشت و قرار است در سه ماهه سوم سال جای که همان تاریخ عرضه خواهد بود، این اطلاعات دردسترس قرار گیرد.

شایان ذکر است فناوری تغییر جایگاه فرمان که در اس کلاس مرسدس شاهد بودیم، برای این خودرو در نظر گرفته شد. انتظار داریم در بخش فنی جنسیس پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توربو 375 اسب بخاری را به عنوان قلب تپنده لحاظ کند. سیستم چهار چرخ محرک 4WD هم G80 اسپرت 2022 به کار گرفته خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی نظیر قیمت و تاریخ دقیق عرضه باید تا انتها تابستان منتظر ماند. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر این سدان جذاب کره‌ای را مشاهده کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید