“جناب عالی” از ماه رمضان در تلوبیون

    کد خبر :898233

پس از حذف یکباره سریال «جناب عالی» از جدول نوروزی شبکه نسیم، قرار است این مجموعه تلویزیونی، هم‌زمان با ماه رمضان، به‌صورت اختصاصی از سامانه تلوبیون پلاس پخش شود.

مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی «جنابِ عالی» که قرار بود در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه نسیم رود، از چهاردهم فروردین، با فرار رسیدن ماه رمضان، به عنوان نخستین اثر نمایشی اختصاصی تلوبیون پلاس، پخش خواهد شد.

«جنابِ عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی، ساخته عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در ١٣ قسمت تولید شده است که با زبانی طنز مشکلات نظام اداری و سیاسی کشور را مطرح می کند.

 داستان این سریال به این شرح است: «امیرعلی با مدرک دکترا، به دنبال شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد…!»

بازیگران این سریال را امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، محمد الهی، امیرمحاسبتی، ایمان اسماعیل‌پور، کیوان صباغ، جواد سلطانی، بلور سادات کسائیان، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری، تشکیل می‌دهند، به زودی جزییات بیشتری از نحوه و زمان پخش این مجموعه تلویزیونی منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید