بیماری که ستاره مطرح سینما را خانه نشین کرد

    کد خبر :898492

 دمی مور، همسر سابق بروس ویلیس، بازیگر پُرکار فیلم‌های اکشن هالیوودی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این بازیگر به بیماری زبان پریشی مبتلا شده است و ناگزیر است از حرفه بازیگری خداحافظی کند، زبان پریشی اختلالی است که مرکز زبان در مغز را تحت تاثیر قرار داده و در توانایی فرد برای درک و ایجاد گفتار موثر است.

بروس ویلیس که به تازگی ۶۷ ساله شده، شهرت خود را برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن و موفق «جان سخت»به دست آورده که در سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۳، پنج قسمت از آن تولید شد، این بازیگر مطرح سابقه بازی در در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مثل «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «قلمرو طلوع ماه» (۲۰۱۲) را نیز دارد.

ویلیس در تلویزیون نیز عملکرد درخشانی دارد که مهم‌ترین آن بازی در نقش کارآگاه دیوید ادیسون در کمدی درام «Moonlighting» است که در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از شبکه ABC پخش می‌شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای وی ارمغان آورد.ویلیس برای بازی در سریال «دوستان» (Friends) با عنوان بازیگر میهمان نیز در سال ۲۰۰۰  یک جایزه دیگر امی را برنده شد.

ویلیس از سال ۲۰۱۵ تا امروز بیشتر در فیلم‌های تجاری کم‌هزینه نقش آفرینی کرده و بر اساس اطلاعات موجود در سایت IMDb تا امروز ۱۰ فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس‌تولید قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید