جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی برگزار شد

    کد خبر :608755

جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی با حضور محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی، محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد صدری دبیر هنری جشنواره، علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، وحید محمدی معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان کرمان و برخی از مدیران جشنواره شنبه ۲۳ شهریورماه برگزار شد.

محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی ضمن مرور دستور جلسه گذشته با اشاره به تقسیم کار بین ستاد اجرایی در تهران و کرمان به اهمیت هرچه بهتر برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران با همکاری تمام نهادها و دستگاههای ذیربط اشاره کرد.

همچنین علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران نیز با ارائه فعالیت های صورت گرفته در ستاد اجرایی تهران در خصوص روند فراخوان، مشخص شدن مهمان ها، مستند سازی، مباحث مالی و تفکیک وظایف و شرح آن مطالبی را بیان داشت.

در ادامه این جلسه محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گزارشی در خصوص هماهنگی های ایجاد شده بین دستگاههای اجرایی استان کرمان همچون استانداری، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی ارائه کرد و گفت جلسات منظمی در این خصوص بصورت هفتگی در حال برگزاری می باشد و تفکیک وظایف انجام شده است و امور اجرایی در کرمان با پشتکار و همدلی آغاز شده است.

سورج یاسایی مدیر انجمن موسیقی کرمان در ادامه این نشست با ارائه گزارشی به روند فعالیت های اجرایی در کرمان پرداخت و با اشاره به شرح وظایف محوله به این انجمن درخصوص جشنواره گفت: تشکیل کمیته های مختلف در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی نواحی صورت گرفته و این انجمن بعنوان بازوی اجرایی جشنواره در کرمان آمادگی کامل خود را اعلام می کند.

احمد صدری دبیر هنری جشنواره که در این نشست حضور داشت ضمن تشکر از تمامی اعضای ستاد اجرایی در خصوص اهمیت مباحث مالی جشنواره مطالبی را بیان کرد و با اشاره به فراخوان و مهلت ارائه درخواست شرکت در جشنواره از سوی گروه ها، تعداد میهمان ها، اسکان و پذیرایی و جدول برگزاری و اجرایی جشنواره را مورد بررسی و گفتگو قرار داد.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم سورج یاسایی مدیر انجمن موسیقی کرمان بعنوان مسئول ستاد اجرایی این جشنواره در کرمان به وی ابلاغ گردید.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر کرمان و در گستره ملی به صورت غیررقابتی برگزار خواهد ‌شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید