جزییات کشف جسد “سها” دختر کوهنورد از زبان دادستانی

    کد خبر :736885

محمد صادق اسماعیل زاده در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: صبح امروز جمعه و با تلاش گروه جستجوی هلال احمر استان گلستان جسدی با البسه شبیه کوهنورد گم شده در قسمت پایین یکی از پرتگاه‌های ارتفاعات جهان نما کشف شد.

وی گفت: از آنجا که محل سقوط در محدوده محل مفقود شدن سها رضانژاد دختر ۲۷ ساله و کوهنورد غیربومی است؛ ظن قوی بر تعلق جسد به این بانوی کرجی دلالت دارد که بیستم تیرماه گذشته در همین مکان مفقود شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر وضعیت ظاهری جسد گفت: به سبب طی زمان نسبتا طولانی چهره متوفی قابل تشخیص نیست ضمن اینکه برای اظهار نظر در خصوص وجود آثار ضرب و جرح نیازمند بررسی دقیق کارشناسی توسط پزشکی قانونی هستیم.

دادستان کردکوی تصریح کرد: مشخصات جسد، مکان کشف و البسه با خانم سها رضانژاد مطابقت دارد اما احراز هویت نهایی با کمک خانواده متوفی و تشخیص پزشکی قانونی انجام می‌شود.

اسماعیل زاده با بیان این که نیروهای زبده نظیر پلیس آگاهی به منطقه عزیمت کرده و کار تخصصی خود را در مرحله جدید (پس از کشف جسد) آغاز کرده اند، گفت: پس از بررسی‌های بیشتر و تکمیلی جزییات اطلاع رسانی خواهد شد اما آنچه که تاکنون از شواهد و قراین پیداست؛ سقوط کوهنورد از ارتفاع علت مرگ است ولی جزییات بیشتر نیازمند مطالعه کالبدشناسی و بررسی دقیق و تخصصی میدانی صحنه فوت است.

به گزارش ایرنا؛ پیش از این مسوولان محلی گفته بودند یک گروه کوهنورد که سها رضا نژاد اهل کرج هم عضو آن بود؛ باوجود ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و جنگلی کردکوی بخاطر محدودیت های کرونا در منطقه حضور یافتند که متعاقب آن برای آنها حادثه رخ داد.

شهرستان کردکوی در ۳۰ کیلومتری غرب گرگان واقع و ارتفاعات سردسیر جنگلی آن علاوه بر چشم اندازهای زیبا به دریای خزر هم مشرف است که برای گردشگران جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید